"Yana!..tnggu akulah. Aku terus jalan tanpa mempedulikan dia. Fazli terus block jalan aku dgn mendepakan tangannya. "Apa lagi fazli? Tak cukup kau tipu aku selama ni. Kau memang hebat,Fazli. Kau sudah menghancurkan hati orang yang paling cintakan kau.. Apa kau ingat aku tiada perasaan sewenang-wenangnya kau hina aku dihadapan orang tadi. Thanks very much Fazli. Aku harap kau akan terima balasannya dengan apa yang kau buat!" Terus kaki melangkah meninggalkan dia.
'Aku terpaksa Yana .aku tak sanggup lihat kau kecewa lebih teruk apabila melihat keadaanku seperti ini.'desis hati fazli .
Yana masuk dalam biliknya dan menghempas badannya dikatil. Apabila teringatkn kembali perbuatan fazli dengannya,dia berasa sangat menyesal kerana jatuh cinta dengan Fazli. Tak lama selepas itu Yana tertidur akibat terlalu banyak menangis.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Keesokkan harinya,Yana Cuba untuk mengelak daripada berjumpa dengan Fazli. Tetapi,apabila Yana bergerak ke kafeteria,Yana terserempak dengan Fazli dan Harold . baru ja fazli ingin menegur,kaki Yana laju melangkah meninggalkn Fazli.
~
Setelah habis kelas ,yana terus keluar. Elina ,rakannya berasa pelik lalu memanggil Yana."Yana! Woi,tunggulah aku.hawat kau laju sangat melangkah ni.dah macam orang kena kejar hantu pulak." Desah Elina. "Aku bukan apa Lina,aku tak nak terserempak dengan mamat tu. Sakit hati aku ni belum reda lagi"balas Yana. "Kot ya pun kau marah sangat kat Fazli tu,janganlah hang dok tinggalkan aku lagu tu. Ksian aku dalam dewan kuliah tadi."Kata Elina. "By the way,nape pulak kau marah dengan Fazli tu?"kata Elina. "Kau tau kelmarin aku keluarlah dengan Fazli teman dia beli baju dia. Bila kami on the way mahu masuk dalam sebuah butik,ada sorang lelaki ni sapa Fazli tu.then,time tu muka Fazli serba salah sangat.kawannya tu namanya Amir."fazli,kau buat apa kat sini?siapa pulak perempuan sebelah kau tu? Tanya Amir."err..Amir.hmm..aku nak beli barang kejap. Bergetar suara Fazli."Oh,beli barang,,aie?kau beli barang untuk sapa pulak?perempuan ni?"sinis Amir berkata. Aku yang masih blur terus betanya dengan Amir "Encik siapa?" Fazli laju menjawab pertanyaanku itu,."Dia kawan aku." Aku merasakan ada yang tak kena disini."Habis kenapa encik Amir dengan kau macam tak ngam je." Amir menjawab" cik Yana,kalau cik Yana nak tau sangat siapa saya,sayalah Abang kepada tunang Fazli." "What?! Fazli dah bertunang?." Terus Ku menanyakan soal ini pada Fazli."bila masa awak bertunang? " serak suaraku bertanya."ya Yana,saya sebenarnya dah bertunang 2 minggu yang lepas." Dashhhh..sakit hatiku bila mendengar jawapan Fazli. "Habis selama ni kau tipu aku lah?sampai hatikau Fazli".Terus beraku kau dengan dia. Fazli bagitahu"Yana sorry..saya tak berniat nak tipu awak. Saya terpaksa ,ni semua demi daddy saya."jelas Fazli. "Enough Fazli.I don't want to hear your explanation .just break our relationship."tegasku. Lepas berkata,aku terus meninggalkan Fazli keseorangan.~~~~~~~~~~~ ~ ~~~~~~~~~~ ~~
Harap korang sudilah baca ye..saya baru je belajar ni
..just wait ya for next part.
YOU ARE READING
Encik Handsome
Romanceaku baru balik Dari kuliah tadi.siohhh!punyalah handsome encik Abg tu td trpikat aku dek kekacakannya.sanggup aku hari-hari pergi ke kafeteria semata-mata ingin melihat dia saja.but,dia ni bukannya layan prempuan sebarangan.sekali tengok mcm tiada p...