bab 2

28 2 0
                                    

Bila Elina mendengar aku bercerita,terus melopong dia .betulkah Fazli buat gitu?muka punyalah innocent.hahha.eh,Yana by the way,kau tau tak mamat handsome yang aku ceritakan kat kau semalam? Wei.dia tanya Rose pasal kau lah. Maybe he would be pengganti yang sesuai after u broke up with Fazli. Yana dengan malas berkata"alah..malas nak fikir banyak-banyak,entah-entah dia cari aku pasal nak bincang pasal assignment yang Prof.Yusuf bagi kot ,Kan aku sama group dengan dia. So,jangan fikir sembarangan ye . "haha..but,he suitable for u Yana,don't u remember that u had admired him so much when we were in secondary school?jadi apa kata kau luahkan perasaan kau dekat dia. Who knows he also have same feeling with u.hahha" sambung Elina. "Chopp...takkan lah aku.nanti Ada pulak cop aku gatal because baru break dengan Fazli,terhegeh2 nak dekat Akmal pula."balas Yana."yelah2 suka hati kau lah,lagipun bukan aku yang suka kat dia,but kau. "rajuk Elina.
~~
"Ehemm....siapa suka saya?". Terkejut aku dan Elina mendengar suara itu. Terus so Elina membalas."tu haa..Yana dah lama minat kat kau,dari sekolah lagi." Aku terkejut bercampur malu apabila mendengar Elina berkata begitu. Terus aku menunduk memandang lantai . "yeke,Yana?kenapa tak cakap dari dulu lagi." Jawab Akmal. Elina laju berkata"sebab dia malu ,kau ramai peminat."selesai Elina berkata,terus dia melangkah pergi. Aku tak sempat menahan Elina,dan hanya memandangnya dengan geram bila dia melambai2 kat aku .'isy geramnya aku,jaga kau El.'aduii..
~~~~~~
Setelah hampir 10 minit kami berdua mendiamkan diri,then Akmal tiba2 bertanya"Yana,betulkah awak suka saya?" Aku malu2 menjawab"hmm...ya,,dari sekolah menengah lagi when u be our prefect .saya suka tengok gaya awak yang berkarisma bila menjalankan tugas and awak handle dengan cool je,itu yang membuatkan saya tertarik dengan awak ." Akmal "yeke?hehe.saya ingatkan awak tak sukakan saya.sebab bila data senyum dekat awak,awak tak layan pun data .and bila awak couple dengan Fazli,lagilah saya yakin yang awak langsung tiada perasaan dengan saya."saya tak layan awak sebab saya takutlah saya makin jatuh cinta kat awak ,sebab muka awak bila senyum,macam handsome and comel sangat .hehehe."
Akmal-yaka?ada peminat juga saya ni ea.hehe. Tapi,awak nak tau satu benda tak,,
Yana- nak?apa dia wak?
Akmal-saya dari dulu lagi tau sukakan awak,tapi,saya pendam je,sampailah kita bertemu semula kat u ,saya rasa happy sangat,tapi bila saya dapat tahu yang awak couple dengan Fazli,saya terus pendamkan perasaan saya .
Yana-so,kita salah fahamlah ni kan,haha..dua2 suka but masing2 taknak mengaku,,tapi,saya happy sangat jejaka idaman UM sukakan saya.waaaaa..
Akmal-wlaupun ramai yang minat kat saya,hati saya hanya pada awak je tau,tak tergoda pun dengan mereka.awak je Yang buat saya tak lena tidur malam.
Yana-waaa,tak tau pulak awak sweeet sangat macam ni.haha..but I love it
Akmal- Yana,lepas habis semester ni,kita kahwin nak,saya taknak lah nanti jealous pula tengok awak dengan orang lain.
Yana-pasal tu,awak jumpalah keluarga saya .

*>p/s heheh.just a short story guys,hope u comment it,so I can improve ya.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 17, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Encik HandsomeWhere stories live. Discover now