Herkesin mutlaka bir parçası eksik olur, kimisi ufak tefek şeylerken kimisi ise büyük şeylerdir. Mesela benim ki büyük bir sorun göremiyorum hemde 18 yıldır. Şuana kadar hep özel eğitimler alıp eğitim sürecimi tamamladım ama sıra üniversitedeydi ve ben hayatımı değiştirmek istiyordum. Yorulmuştum hep aynı şeylerden annem, babam ve hizmetçi bir tek arkadaşım bile yoktu inanabiliyor musunuz? Farklı gelecektir eminim şuana kadar yaşadığıma dua edip acıyacaksınız belki de ama ben sizden farklıyım ne yapabilirim. Mesela siz tahta denilen şeyden bakıp yazarken ben koluma yazılan harfleri daktiloya geçiriyorum ve farklı eğitimler alıyorum zengindik ve bu benim için pek birşey hitap etmiyordu görmeyen birine parayı nasıl anlatabilirsiniz ki anlatamazsınız tabiki onun aklına gelen tek şey siyah olur, başka da bisey değil. Neyse bu düşüncelerimi kenara bırakayım da size üniversite hakkında planlarımı anlatayım bu sene dışarda okumayı düşünüyorum. Çevredeki insanların dalga geçmesini umursamayacağım. Babamlara bu fikrimi sunduğumda gayet mutlu bir şekilde karşıladılar benim hayata tutunmam onlar için çok önemliydi bunu adım gibi biliyordum. Okula da iki hafta kalmıştı kayıt işlemlerini yapmıştık müdür bey ise hiç beni yadırgamamıştı kolunu uzatmıştı adımı yazabilmem için bende sakince koluna Arya yazmıştım oda bana bende Burak demişti ve böylece üniversite ile ilgili ilk adımı atmıştım. ''Merhaba yeni hayat. :)'' dedim kendi kendime, heyecanlıydım yapacağıma inanıyordum belki de bu yaşanabilir hale getiriyordu benim hayatımı. Umarım yarın iyi şeyler olur okulumun ilk günü olacak diye düşünürken uyuyakalmıştım.
Not: destek olursanız sevinirim :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bu Benim Dünyam
Romance``Hayaller mavi, hayatlar siyahtır benim için.Doğduğumdan beri herşey karanlıktı.Hayaller mavi demiştim ya mavi nedir onu bile bilmiyorum ama bildiğim bisey var huzur getiriyor bana biraz da mutluluk.Dediğim gibi benim dünyam siyah ve ben siyahın ma...