Benimle Konuşur Musun?

66 6 2
                                    

Bugün sabah erkenden kalkıp hazırlandım. Hastalığımdan ise eser yok gibiydi ve gün boyu Arda ile yapmam gereken bir proje ödevim vardı. Nedenini bilmiyorum ama adını duyunca içimde birşeyler kıpırdanıyor ve heyecanlanıyorum. İlk defa böyle hissediyorum ve inanın nedenini ben bile bilmiyorum. Bunları düşünürken kapı çaldı. Hizmetçim kapıyı açmak için beni aşağıya indirdi.Evet kapı açılır açılmaz ilk kokusu geldi burnuma. Sonra bana doğru yaklaştı ve hiç beklemediğim biranda bana sarıldı. İlk ne tepki vereceğimi bilemedim sonra bende ona sarıldım. Kısık bir sesle ''Merhaba " dedi. O kadar dalmışım ki kollarında olmaya ve o huzura "Merhab" deyip sustum. Ne yapayım ilk defa böyle huzur doldu içimde, bir başkası tarafından hem de. Arda'nın "Ödevi nerede yapacağız" sorusu ile hem sarılma faslı hem de düşüncelerim son buldu. Annem odamı tarif etti. Arda da bana destek oldu ve yukarı çıktık. Sizin için ve hatta onun için bile basit olan şey bana mutluluk vermişti bir şekilde destek olması hoşuma gitmişti. Yukarı çıktığımızda sistemli bir şekilde ödevimizi tamamladık. Biz dinlenmek için herşeyi toplarlarken hizmetçi yiyecek birşeyler getirdi. Arda'ya bisküvi varsa bir tane vermesini rica ettim. Ben bisküvi yemekle uğraşırken Arda " Benimle konuşur musun? Lütfen." dedi. Sesi o kadar mahsum ve etkileyici çıkmıştı ki biraz düşündüm "Neden? Sende mi dalga geçeceksin?" dedim. "Neyden bahsettiğini inan bilmiyorum Arya. Bildiğim biseyler var oda tatlı ve zarif bir sesinin olduğu"
"Gerçekten mi?"
"Evet, farklı birşeyler var sende Arya. Olumsuz algılama sakın. Herkesten farklı tatlı bir yapın var. Diğerleri gibi nankör değilsin."
Lanet olsun yine yanaklarımdaki o yanmayı hissediyordum hep utandığımda böyle oluyordu. Hep kelimeler boğazıma dizildi benim; önceden yeminliydim, şimdi de utanıyordum. Elimin üstünde bir sıcaklık hissettim. Arda elimi tutuyordu. Annemin sesini duymam ile elimi yavaşca çekmem bir oldu. Arda kağıda birşeyler yazıp anneme uzattı "Bu benim numaram istediğiniz zaman ulaşabilirsiniz." Annem de numarasını verdi. "Konuşmak isterse, sende Arya'ya buradan ulaşabilirsin." Annem bana yardımcı oldu ve Arda'yı uğurlamak için aşağıya indik. O gidince annem tekrar odama çıkardı. Kulaklığımı taktı ve istediğim müzikleri sıraladı. Tekrar yatağa uzandım. Bir yandan şarkı dinliyor, bir yandan da onu düşünüyordum. Neden o gelince hem huzur, hem mutluluk , hem de heyecan beraberinde geliyordu. Neden bugün Elimi tutmuştu? Bu içimdeki kıpırdama da neyin nesiydi şimdi...
Acaba aşık mı olmuştum?

Not: Arya onu seviyor mu bilmiyorum ama bana destek olanlar ben kesin sizi seviyorum. Destekleyen ve destek olacaklara şimdiden teşekkürler :)

Bu Benim DünyamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin