Prológus

378 17 14
                                    

London News Agency

2017.09.25.

"A híres One Direction volt énekese, Zayn Malik a napokban holtan találták a házában. Kérdeztük a rendőrséget, hogy mi történt pontosan, milyen a helyszín, öngyilkosság volt, vagy gyilkosság? Viszont annyit mondtak, hogy nem nyilatkoznak az ügyben. Malik családról annyi hírünk van, hogy mikor megtudták szeretett fiúk elvesztését, magukba roskadtak. Eddig ennyi hírünk van, ha új információnk van az ügyel kapcsolatban, azt hamarosan olvashatják a következő heti újságban."

Három éve, hogy Zayn Malik meghalt az emberek majdnem más fél évig gyászolták, de lassacskán kezdték elfeledni és mára csak rossz emlék. Próbálták eladni a házát, de akik meg is vették azt mondták, hogy minden éjjel egy kiáltásra keltek fel, mintha valaki segítségért kiáltana. Aztán jött csak a nagya, dolgok kezdtek repülni átt a szoba másik felébe, tv minden előjel nélkül kapcsolt be. Senki se bírta tovább 2 hétnél. Viszont akkor jött ő, Rebecca Justice. Victoria Jusitce ikertestvére, aki híres bokszoló, sokszor ítélték el, hogy nő létére bokszol, de nem érdekelte, szerete és élvezte csinálni. Pont keresett magának egy takaros házat, ami nem nyűzsög rajongóktól, és akkor talált rá a neten erre a házra. Tetszett neki, ezért már másnap találkozott a ingatlanossal, körbe vezette a házba, viszont, mikor a nappalit nézték meg, hideg futott végig rajta, pedig majdnem 30 fok volt, de nem törődött vele. Első látásra bele szeretett a házba, így meg is vette az nap. Rá egy hétre már be is költözött, de azt nem tudta, hogy ez a ház milyen rejtélyeket rejt magában.

Fájdalmat...

Szenvedést...

Gyűlöletett!

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 30, 2015 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Ghost (Zayn Malik)Where stories live. Discover now