Kapak için ; @CerisheHood ' a teşekkürler.
(Kapak yapıyor isteyen mesaj atabilir)Sonunda yine hogwarts'tayım bu 5. Senem ve ben hogwarts a gitmek için sabırsızlanıyorum.
Neden çünkü Malfoy orada.Ah scorpius seni o kadar seviyorum ki !
Ama sen beni sevmiyorsun .
Neden sevesin ki?
Çilli, portakal saçlı, hufflepuff, iğrendiğin bir Weasley'i neden sevesin?
Evet, hufflepuffum .
Ben ne kadar gurur duysam da ailem çok tuhaf karşıladı Hufflepuff'a seçilmemi.Albus Slytherine gidince sorun yok, Rose Hufflepuffa a gidince sorun var.
Artık umrumda değildiler.
En yakın arkadaşım Sena ( bu phen oluyorum ihihi) ile Hufflepuff ortak salonuna doğru yol aldık.
Fıçılardan doğru olanı bulup , Hel - ga Huf-fle - puff ritminde çalınca muhteşem gün ışığı gibi olan Hufflepuff ortak salonu gözlerimizin önündeydi...
Kendi ödevlerinizi yapıp, son dersimiz olan Bitki bilim'e girdik.
Bu dersin Gryffindor ile ortak olmasını çok seviyorum!
Çünkü Alexandra Charlotte Abadeer, Aleyna ve Naz ' da burada!.
(Tadaaa! Mutlu oldunuz mu? Sizin için böyle bir şey yaptık.
Bu Cherishe'nin fikri beğendiniz mi?)Ben bu ders Alex ile oturdum naz da aleyna ile oturuyordu.
Neville Longbottom derse girdiğinde Adamotlarını dikiyorduk.
Ben, sürekli Charly ile rekavet halindeydim ama derslerde . Benim kadar zeki tek Gryffindor!
Ders bitiminde akşam yemeğinde görüşmek üzere kızlarla sözleşip ayrıldık.
Ben Gryffindor kulesine gitmeden önce Charly'i durdurup
"Nereye Charlotte ?" diye sordum.
"Dianna 'ya bakmalıyım. Biliyorsun Slytherin'de."
(Selam @vampirellam12 ben sena , Cherish ile ortak yazdığımız için bu hikayede senin de olmanı istedi! Suprise!!!!)
Dianna, Alex'in ikiz kardeşiydi.
"Tamam sen git, yemekte görüşürüz ""Peki Rosie" dedi ce gülümseyerek Tablodan geçti .
Bizde senayla yatakhaneye gidip cubbelerimizi çıkardık .
Yarın cumartesi olduğu için serbest gidebiliyorduk .
Akşam yemeğine indiğimde Alex . slytherin masasından bana el salladı .
Onu yanıma çağırdım ve "Scorpius orda mı? " diye sordum.
"Evet tüm ekip orada" dedi.Albus, dianna, james, Scorpius ve alex beraber gezerdi hemde sürekli!
Okulun en havalı grubuydular!Alex ve dianna'nın harika olduğunu söylemiş miydim?
Charlotte'ın sarı saçları kahverengi gozleri vardı.
Dianna ise zümrüt gözlü sarı saçları vardı.
Görünüş olarak biraz benziyorlardı ama kişilikleri farklıydı .Alex daha canayakınken , dianna soğuktu ama yine de ikisi de en iyi arkadaşlarımdandı.
Aleyna ve Naz tabii bir de sena Türk' tü ve çok iyilerdi.
Ben 15 yaşındaydım.
Scorpius, ikizler ve Albus ta benim gibiydi . ama Aleyna ve sena 3. , naz 2. Sınıftı.Yemekte Scorpius'a bakıyordum ama o bana bakmıyordu .
Alex ' e kaş göz işareti yapınca hemen anladı ve hemen sağında ki Scorpius' u Hufflepuff masasına doğru baktırdı .Ben hemen önüme dönüp senayla konuşmaya başladım.
Bana Rawenclaw daki Martin'in anlatıyor bende komikmiş gibi gülüyordum. Evet acınacak haldeyim ama aşk bu.Yemekten sonra Dianna ve Alex yanıma geldi.
"Yarın bizimle gelip gelmeyeceğini sorduk. " diye Alex'in başladığı cümleyi
Dianna
"Kuzenlerin hevesle kabul etti . zaten seni seviyorlar ama Scorpius biraz mırın kırın etti " diyerek tamamladı.Yüzüm düşünce Dianna
"Ama bana kıyamaz o en yakın arkadaşıyım sonuçta " dedi.Alex de , "yani gelebilirsin!" diyerek tamamladı.
Ohh dünyalar benim olmuştu!Hemen Gryffindor masasına koştum kızlara (elif, aleyna , naz) ' a anlatmak için sabırsızlanıyordum!
İlk bölümü yazdım.
Nasıl güzel mi?
Vote + yorum please.Sevgilerle
@endlesslovescorose
@CerisheHood
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Weasley In Hufflepuff
Fanfiction@CerisheHood'un tavsiyleleri üzerine bir Scorose yazıyorum. Bazı bölümleri Cerishe Yazacak. Lütfen vote ve yorum yapın.