Yazan: @CerisheHood
Bu bölümü sadece ben yazıyorum.
İlk bölümü çok sevmişsiniz bende SCOROSE' A bölüm yazmayıp bunu yazdım.Alexandra
-----------Rose'un yanından döndükten sonra, Scorpius çatık kaşlarla bana bakıyordu.
"Ne oldu Scorp?" dedim Safa yatarak.
"Ne olabilir Alex? Neden o ezik ile takılıyorsun? Sen bir safkansın."
Gözlerimi devirdim .
James kızgın bir şekilde Scorpius'a bakıyordu."O benim kuzenim Scor, düzgün konuş. " dedi.
Scorpius omuz silkerek yemeğini yemeye devam etti.
Albus ve Dianna Slytherin Quidditch takımı için tartışıyordu.
Albus takım kaptanıydı ama Dianna'da Slytherinde ismi geçen tek kızdı.
Dianna vurucuların değişmesini istiyordu ama Albus buna karşıydı falan filan...Gözüm Hufflepuff masasına kayınca Rose'un bana kaş göz yaptığını gördüm. Ne yapacağını anlamıştım.
Başımı salladım ve Scorpius'a döndüm.
"Duydun mu kardeşim , Hufflepuffta ki kavgayı?" dedim. Scorpius bana dönüp
"Ne kavgası? " dedi.Elimle hufflepuff ' tan rastgele çocukları gösteriyordum.
Rose da gülüşüp duruyordu .
Scorpius nereye bakıyor diye kontrol ettim.
Balık yemi yuttu! Rose'a bakıyordu! Şu çatık kaşları da hallettik mi tamam.Albus ve Diannanın kavgasını önleyip
-çünkü nerdeyse Dianna albusu çatıllıyordu- "yarın ki Hogsmeade gezisine Rose'u da çağırmaya ne dersiniz?" dedim.James "benim için uygun."dedi.
Albus "bunu nasıl akıl edemedim?" diyip bana baş parmağını kaldırıp onay verdi.Dianna da yaptığımı anlayıp
Scorpius'a döndü
"Sen ne dersin Scorp?" dedi."O ezik ile aynı grupta olmak istemiyorum." dedi.
"Ben rica etsemde mi?" dedi Dianna.
Scorpius ' un ona kıyamayacağını biliyordu."Tek seferlik?" dedim bende.
"Sırf en yakın dostlarım olduğunuz için tek seferlik olabilir kızlar ama fazlası yok."
"Bir tanesiiiin" diyerek ikimizde öptük onu.
"Tamam bu kadar sululuk yeter." dedi.
Yemekten sonra Rose'a bu haberi vermek için gittik, nasıl sevindi anlatamam.
Sonra bir süre ihtiyaç odasında takıldık.
Burayı sadece biz biliyorduk.Sonra hepimiz yorulduk ve Albus Slytherin zondanlarına ben ve James ise Gryffindor ortak salonuna doğru yola koyulduk.
"Sen gitmiyormusun Dianna?" dediğimde.
"Bu yıl ki Slytherin Bina başkanı Andrew bugün hasta nöbeti ben aldım.
Ama korkuyorum tek başıma biliyorsun Hogwarts'ta ne olacağı belli olmuyor. Scorpius da benimle kalacak ."dedi. Ona sımsıkı sarılıp James'ib koluna girdim.---
Ertesi gün/ RoseTüm gece sevinçten uyuyamadım!
İYİKİ ikizler vardı yoksa Scorpius ile aynı grupta olmam imkansız olurdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Weasley In Hufflepuff
Fanfiction@CerisheHood'un tavsiyleleri üzerine bir Scorose yazıyorum. Bazı bölümleri Cerishe Yazacak. Lütfen vote ve yorum yapın.