Dupa ce se termina orele eu, Ellie si Emily am hotarat sa mergem la un suc. Am mers la magazinul Pepe's tasty juice. Familia mea merge la Pepe's de cand ma stiu, iar eu iubesc locul asta. Noi suntem prieteni si cu patronul, care se numeste Pepe, de la care si numele magazinului.
Cand am ajuns am comandat toate milkshake-uri cu ciocolata, frisca si bombonele in forma de stelute pe deasupra.
Asteptand sa vina comanda am inceput sa vorbim despre toate lucrurile posibile si asa am ajuns sa discutam si despre baiatul profei de istorie, Ryan. Ne gandeam toate de ce a fugit de acasa sau a disparut. In timp ce ele vorbeau despre asta eu mi-am indreptat privirea spre fereastra si aproape ca am scuipat milkshake-ul. Ryan statea cu nasul lipit de geam si se holba la noi. Cand a observat ca ma uitam la el stupefiata mi-a facut cu mana apoi a fugit si peste vreo 15 secunde au trecut in fuga si doi politisti care probabil ca incercau sa il readuca familiei lui.Dupa ce mi-am revenit din soc le-am intrebat pe fete:
- Voi nu ati vazut nimic??
Ele doar se uitau la mine cu expresii de genul "esti in regula, te-ai lovit la cap sau ce?".
- Aaam, Jessica, ce mai exact trebuia sa vedem?a spus Emily.
- Era Ryan!!! Era afara!!! Jur pe ce vreti voi ca l-am vazut!!! Statea si se holba la noi si mi-a facut cu mana si apoi a fugit si l-au urmat niste politisti si...si...
- Cred ca trebuie sa sun un doctor, surioara. Sigur nu te simti bine azi. Poate chiar trebuia sa ramai acasa.Apoi, pe neasteptate, Ryan si-a facut din nou aparitia, de data asta fugind in directia opusa. Acum si ele l-au vazut. Ne-am uitat toate trei una la alta, ne-am ridicat de la masa si chiar daca nu am terminat bauturile am fugit ca nebunele si noi dupa el. Din pacate, proastele de noi au uitat sa plateasca comanda asa ca Pepe a iesit si el si a fugit dupa noi. Parca eram o adevarata parada: Ryan care fugea ca si cum l-ar fi urmarit niste psihopati in calduri, politistii care aproape lesinau de la atata alergat, noi, nebunele care nu platesc ce cumpara (ne mai putem numi si hoate) si sarmanul de Pepe care striga sa-i platim comanda.
Din pacate politistii aia l-au auzit pe patron cum striga si s-au oprit, acum noi fiind in vizorul lor. Intre timp Ryan a fugit...mda, s-a zis cu sansa noastra...
Politistul 1 (x)
Politistul 2 (y)X spune:
- Deci...avem de-a face cu niste hoate. Imi puteti spune, va rog, ce s-a intamplat?
Toate ne-am uitat una la alta cu niste priviri de parca am fi ucis pe cineva din greseala.
Y spune:
- Aaamm...domnisoarelor...ne puteti da numarul de telefon al unuia dintre parinti?
Atunci Eleanor, care spre deosebire de mine are mai multa minte, a povestit tot ce s-a intamplat apoi a platit comanda si si-a cerut scuze. Apoi am plecat fiecare acasa.
Cand am intrat pe usa am gasit un biletel pe masa:
Dragele mele,
Azi dimineata, dupa ce ati plecat la scoala, m-am dus sa va fac curat in camera pentru ca am niste fete lenese care nu stiu de altceva decat de tehnologia asta moderna.
Deci dupa cum spuneam, m-am dus sa va aranjez lucrurile si cand m-am uitat in dulap am constatat ca aveti o multime de haine care v-au ramas mici. Asa ca, pentru ca sunt o mama responsabila, am decis sa dau acele haine copiilor saraci. Dar, din pacate (pentru mine), nu v-au ramas destule haine asa ca am hotarat sa mergem si sa va cumpar altele noi.Cu dragoste, mama
P.s.: Veniti la mall dupa ce cititi biletul. Ne intalnim acolo.
- Stai! Mama tocmai a spus ca...CE??!! Ellie, unde esti?
- Imi pare rau, dar eu nu intarzii!! Nu pot pierde ocazia!! Hai mai repede!
Dupa 5 ore
Se pare ca asta a fost o zi destul de buna in ciuda faptului ca ne-au crezut niste politisti hoate. Acum am din ce haine sa aleg. Din pacate temele strica totul.
Pe la 12 noaptea, cand in sfarsit mi-am terminat temele, m-am schimbat in pijamalele cu Fetitele Powerpuff si m-am bagat in pat am inceput sa ma gandesc la cum as putea sa il prind pe Ryan si astfel sa ma pun bine cu profa de istorie. Apoi am adormit.
In vis:
Eram in padure si ma jucam de-a vati ascunselea cu Jeff the Killer cand a venit profa de istorie si a inceput sa faca tumbe. Apoi au venit sora mea, Harriet si Emily si mi-au spus ca ma arunca in fantana daca nu gasim Xbox-ul lui Dylan O'Brien si eu am zis ca daca il gasesc eu o sa imi petrec o noapte cu el...
Tarrrr tarrrr tarrrrr
Chiar urasc alarma asta! Nici nu am vazut finalul visului!
M-am ridicat din pat, mi-am facut rutina de dimineata si m-am imbracat cu niste blugi albastrii deschis si o bluza pe care scrie "Just a TEENAGER" si fiecare litera are o culoare diferita. Am luat ghiozdanul si am plecat cu Ellie la scoala. Off, o alta zi obisnuita si plictisitoare.
Sunt sigura ca nu se va intampla nimic...Scuze, scuze, scuze ca nu am postat de un secol, dar am avut o luna SUPER ocupata. Cand incercam sa scriu intervenea ceva si cand in sfarsit l-am terminat acum cateva zile mi s-a terminat bateria telefonului si capitolul era nesalvat asa ca a trebuit sa il rescriu. Stiu ca e un capitol scurt, dar chiar nu am avut aproape deloc timp. Asa ca scuze din nou si o sa incerc sa postez urmatorul capitol mai repede.