O mesajdan sonra ben şok oldum ama alişi istiyordum. Ben se evet diye mesaj attım. Sonra aliş beni evimden aldı alişe gittik. Sonra odasına çıktık. Beni yatağa doğru itti ve beni yatakla kendinin arasına aldı pensini hissediyordum. Sonra pantolonunu çıkardı ardından da gömleğini içinde atlet yoktu. Aliş iyice azmıştı sonra benim seksi meme dekolteli elbisemi çıkardı ardından südyenimin kilitlerini açtı ve üstümde sadece kilotum kalmıştı onun ise boxseri sonra boynumdan öpmeye başladı öpmeden ısırmaya geçti. Or dan aşağı doğru memelerime geçti yalamaya başladı ben ise saçlarıyla oynuyordum. Sonra elleriyle kilodumu çıkarmaya başlamıştı ben ise yukarı doğru çekip açmasını engelledim. Ve ayağa kalkıp dudaklarına yapıştım 30 dakka öyle kaldık. Sonra ben kendi isteğimle kilodumu çıkarmasına izin verdim bende onun boxserini çıkardım. Sonra beni tekrardan yatağa attı bu sefer beni yüzüstü yatırdı ve pensini bana sokmaya başladı. Ben ahlamaya başladım her ahlayışımda daha sert sokmaya başladı. Sonra hakimiyet bendeydi ters çevirdim ve pensibe götüme soktum. Zıplamaya başladım artık alışmıştım. Daha sonra iyice sojtuktan sonra pensşyle oynamaya başladım çok hoşuna gidiyordu sonra kafamı skıca tuttu zorla ağızımı açtı ve pensini ağzıma soktu yalamak istemiyordum ama beni zorluyordu sonra bana tuzak kurduğunu fark ettim...