✌NefreTim✌

415 46 30
                                    

Bitirecek kadar Cesareti Olanın Acılara Katlanacak Kadarda Gücü Olmalı. (F)

Bir Umuttur Yeniden Başlamak Ama Bir Korkaklıktır Unutmamak. (F)

Bazı olaylar Vardır Kahramansız Bazı kişilikler Vardır Yüzsüz Bazı İnsanlarda Vardır Ki. Karaktersiz. (F)

Söz Konusu Bitirmekse Ben Her Oyunu bitirdim
Sen Ne Kadar Kolay Sandın bitirmeyi. (F)

Hayat Değer verdiğiniz İnsanlarla Güzelleşir. Her Değerin sonu Vardır.

Hayatta Paylaşınca Değil Umursamayınca Güzel... Boşverdiğin Kadar Huzurlu ... Takmadığın Kadar Mutlusundur :) Deniyelim ..... :) :)

Canı Yandığında Size Bağırıp Çağıranlara Kızmayın Unutmayinki ONLARIN Tek Canı Sizsiniz.
Seni seviyorken Söylediklerimi Şimdi Nefretimle Suçluyorum. Neden...!

Belki Anlatılacak Cesaret Yoktur ama Sevebilicek bir Kalp Her zaman Vardır

Hayallerine Nokta Koymuş Bir İnsana Nokta Koymak koymaz!

Belki unuturum Sandım Ama Cümleler Kadar Kolay olsa. Yüreğim.

Söz Konusu Hayal Ettiklerim Diyil Hayallerime Giremicek Kadar İmkansız Olması.!

Bir kız Erkek İçin ağlarsa ÇOK sevmiştir Ama Bir erkek bir kız için ağlarsa O Artık sevmicektir. O yüzdendee erkekler ağlamaz;)

Korku Diyil Öfke Diyil İnsanı Korkutan Hayalleridir.Ya BİTERSE"!
(Sancak) Kim İçin Gülüşün Deiştiyse Ona Git o Zaman Sen Gidince Benden Birşeyler Kalırmı sana.

Sevmek Güvenmek alışmak Olmaz. Doğru olan
Unutmak... Bağlanmamak

Bu hayatta Gülerken Yanında Olanı Ağlarken Nerede Olduğuna Dikkat Et !

Hayatta En mutlu Olucağın Şeyden Mutsuz olursan başarılı olursun mutlaka..! Başarı Kaybetmekten Geçer..!

Sözlenen Sözler Düşünceler Kadar etkili olsa diyorum Keşke

Hakedeni Hayatıma Sokarım Haketmiyenin Hayatına Sokarım...!

Özel Sözler  /-F/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin