~ \ 'Vazgeçilmez' \ ~

53 2 0
                                    

7 Temmuz 2017 Saat Gece 23.26 Bunu Yazıyorum Şarj 6 Kadraj 12. Bügün deişik Birşey 0ldu Sahile Gittim abi Denize dönmüş ağlıyor Yanına Yanaştım abi noldu Dedin yok Birşey kardeşim dedi abiyi kaldırdım Bankta oturduk konuşuyoruz Karabayır 14.cü Jet Üstünde yüzbaşıymış abi Diyorum Niye Gözyaşı düşürüyorsun Gözünü Seveyim Durdu dediki Ben dedi uçuyorum Haftada 2 kez Ama Hiç Onla Karşılaşmadım başta anlamıştım ama. Nebilim sorma gereği duydum abi af buyurda Neyi Abi O dedi Kuş Olup Uçuyor Ben Onu yakalayamıyorum Ben İne sersem sersem soruyorum O Kim dedim Abi Cevap Verdi Sevdiğim Kızdı Halada Öylede İşte Kaçıyor Benden gülümseyerek söyledi ben biraz durgunlandım abi dedim başın sağolsun Çokmu Seviyordun Abi dediki başta Öyle dediki başta Sevdiğimi Zannetmiyordum ama Seviyormuşum genç dedi ben dinliyorum abiyi abi dedim ne zaman oldu bu 3 sene oldu dedi elinde bir resim çıkartıp gösterdi resim tertemiz eskilik yok ben şaka yapıyor sanıyorum abi dedim resim çok Yeni Bana dediki Kalbim eski Genç Kalktı bir kollarını açtı Sonra oturdu şaşkınım abi dedim nasıl oldu anlatırmısın İlk defa bu kadar şaşırdım Bir Hikayede Abi Dediki Biz ayrılmıştık O gitti Başkasına Onla Zaman geçirdi sonra ayrıldı Ben hala seviyordum Halada seviyorum Ne dedim abi güldü Bana Dediki Şuan birisiyle o birisini çok seviyor Ben Hala Onu Seviyorum Abi Nasıl diyorum nasıl seviyorsun hala neden dediki Ben onun İçin Diyil Kendim İçin Seviyorum Kendim için Ruhum İçin abiyi dinliyorum Hayranlıkla abi dediki Bak dedi denize bak iyicene gemilere taşlara Ve insanlara çok güzel diyilmi Yani dedim bende abi dediki bu Kadar güzel şeyler sevilmezmi Anısı Sevilmezmi Geçmişi Sevilmezmi Dedi Ben Düşündüm Halada düşünüyorum Ve Hayır Diyemiyorum. Asla Dedi Yaşadığın mutlulukları. HÜZÜNLERİN İÇİN YOK ETME belki bunu görür selam olsun ozan Abime. BENDE BU KİTABI TEKRARDAN AÇIYORUM KÖTÜ ŞEYLER YAŞADIM EVET AMA GÜZELLERİ DAHA GÜZELDİ :)

(YAŞANMIŞ OLAY)

Özel Sözler  /-F/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin