Okulun üçüncü günüydü. İlk iki ders bedendi. Eşofmanlarımı giyip evden çıktım. Zeynebi çağırmak için zeynebin zilini çaldım zeynep "bir dakika kanka hemen geliyorum"dedi. 1-2 dakika bekledikten sonra zeynep geldi. Birlikte okula doğru yürümeye başladık . Birkaç dakika sonra okula varmıştık. Sınıfa çıktık ve hemen sıramıza geçtik. En önde oturmayı herkes sevsede biz hiç hoşlanmazdık. 5 dakika sonra hoca geldi . Sıraya girin dedi . Sonra spor salonuna gittik :) Hoca "herkes potaya basket atıcak" dedi. Herkes attığı basket kadar puan alıcakmış. Bunu duyunca biraz moralim bozulmuştu. Çünkü basketbolda iyi değildim. Önümde 6 kişi vardı . Sıra en sonunda bana gelmişti. Topu iki kez zıplatıp potaya doğru attım. Tamda tahmin ettiğim gibi son anda top potadan sekmişti. Benim arkamda bora vardı ilk atışında basket olmuştu. Hoca "tekrar at" dedi. Bora tekrar attı . Yine basket oldu . Sonra bora en arkaya geldi . Ben boraya "çok iyiydin" dedim. O da "teşekkür ederim" dedi. Ve gülümsedi. Ben önüme dönerken omuzumdan tuttu . Ben şaşırmıştım tekrar boraya döndüm. Bora; "okuldan sonra çalışmak istermisin rüya " dedi. Bende "olur " dedim. Bora "çıkışta eve gitmek yerine çalışırız o zaman" dedi. Bende "tamam" dedim. Beden dersi bitmişti matematik dersine girecektik. O tenefüs zeyneple kantine indik. Bora'da kantindeydi . Aynı zamanda eda ve simgede oradaydı (sınıfın en gıcık ve dedikoducu kızlarıdır). Beden dersinde borayla konuştuklarımızı duymuş olacaklar ki eda boraya "bende basketbolda pek iyi değilim. Okuldan sonra beni çalıştırırmısın" dedi. Bora "ama benim bugün rüya'ya sözüm var"dedi. Eda "öyle olsun diyerek " gitti. Öyle böyle okul geçti. Çıkışta bora , ben ve zeynep okul bahçesine çıkmıştık sağda bora ,ortada zeynep ve soldada ben vardım konuşa konuşa ilerliyordukki birden yere düştüm. Ya biri çelme takmıştı yada birşeye takılmıştım. Borayla zeynep hemen baş ucuma geldiler.
Bora:iyi misin rüya ?
Ben: iyiyim birşeyim yok merak etmeyin.
Bunun üzerine;
Bora:bakabilir miyim ?
Ben göstermek istemesemde ayağı kalkmak zorundaydım. Ayağı kalktığımda dizim kanıyordu.
Bora:zeynep sen rüyayı banka götür . Ben hemen geleceğim.
Zeynep bunun üzerine tamam anlamında iki kez başını salladı. Zeynep beni yavaşça ayağı kaldırdı ve banka doğru yavaşça yürüdük. Bu arada koşa koşa bora geldi. Nefes nefese kalmıştı. Elinde yara bandı ve ıslak mendil vardı. Islak mendille kanayan yerlerini sildikten sonra nazikçe yara bandını yapıştırdı ve "hadi geçmiş olsun " dedi. Sonra ayağı kalktım ve yürümeye başladım biraz acıyordu ama belli etmiyordum. Bunun üzerine ;
Bora: Bugün bu halde çalışamazsın başka birgüne erteliyelim.
Ben: Peki
"Tamam o zaman görüşürüz" dedi ve el sallayarak gitti. :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HER ÇİÇEK BİRGÜN SOLAR
RomanceAşkımız bir çiçek gibiydi,gün geçtikçe büyüyordu ama unutmuştuk her çiçek birgün solardı....