Părere

1K 61 55
                                    

Probabil toată lumea a auzit de incendiu ăla handicapat din Colectiv din cauza căruia doar asta se dă pe toate canalele alea handicapate de televiziune și mă enervează totă vâlvă asta creată. Nu intru în subiect pentru că aș putea trăncăni mult și bine și bla bla bla, dar vreau să spun doar că mi se pare CEL MAI STUPID LUCRU ( dacă tot suntem la cartea "Momente stupide") din lume să dai vina pe muzica rock pentru ceea ce s-a întâmplat în acel club tâmpit. Să le fie rușine celor ce ne discriminează pe noi, rockerii, pentru că avem gusturi muzicale diferite și spun că muzica rock este satanism. Atât am avut de zis în legătură cu acest subiect. *mă străduiesc și eo să nu arunc cu unele cuvinte mult mai urâte din puținul bun simți pe care îl am* Ce să mai spun... îmi pare rău pentru rockerii ce făceau parte din trupă și au murit acolo și da, și pentru restul oamenilor, dar TREZIȚI-VĂ ȘI VOI LA REALITATE! Chiar dacă îi jeliți și puneți tot felul de postări idioate pe Facebook, nu se mai întorc înapoi. Ăsta e adevărul, nu mai încercați să vă feriți de el! Probabil trupa Goodbye to Gravity nu va mai cânta niciodată, cine știe, poate nici ceilalți membrii nu vor mai supraviețui. Ok, deci am început cu trăncăneala. Închei aici și știu că probabil începe să vi se pară enervat să vedeți postări din astea ( la fel ca mie), dar trebuia să-mi spun și eo părerea ca toți retardații de aici.
#Colectiv ( ce drăcie îi cu semnu' ăsta?)

Next-ul la carte încerc să îl pun în weekwnd.

Momente stupide||✔️Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum