Look into the past.

462 20 5
                                    

2015-9-1
Sėdėjau kėdėje prie baro ir gėriau užsisakytą kokteilį. Buvau su juoda, trumpa, aptempta suknele ir visiškai viena. Žmonės aplink mane šoko bei linksminosi. Bestebint juos nepajaučiau kaip išgėriau 3 stiklines savojo kokteilio ir pasidariau apgirtus. Aplinkui viskas pradejo suktis. Staiga prie manęs priėjo vaikinas ir mane nužiūrėjo, atsisėdęs prie manęs jis man pradėjo siūlyt tą sandorį, bet nuo alchokolio nesupratau visų žodžių ir kai atėjo laikas pasakyt ar sutinku, aš padariau didžiausią savo klaidą, sutikau. Šeimoje buvo tragiška padėtis, jis man siūlė pinigų, dalį dėl tenkinimo ir išnaudojimo visiškai praleidau.
Taip viskas ir prasidėjo, tą pąčią akimirką kai sutikau, pakėlė mane ant rankų ir nunęšęs į savo automobilį kuriame sėdėjo dar vienas vyras, spėju jo vairuotojas. Vyras su kuriuo sudariau susitarimą kažką jam pasakęs užgulė mane ir stipriai suspaudęs mano klubus prie sėdynės neleido pajudėt. Staiga grubiai pradėjo bučiuot mano kaklą ir čiulpt odą, jaučiau pasitenkinimą, bet taip pat ir skausmą, nes negalejau nuo jo jėgos judint klubų ar iš viso pajudėt. Kai pabandžiau muistytis pasigailėjau, nes nuplėšė mano suknelę ir stipriai sukando krūties spenęlį. Šūktelėjau nuo skausmo. Žinojau kad liks mėlynės ant klubų ir nenorėdama blogiau nustojau priešintis. Jis atsisegė savo kelnes ir nusmaukęs jas su savo apatiniais nusmauke manuosius. Suėmęs mano rankas ir pakėlęs virš mano galvos surišo ir visu savo penio ilgiu įėjo į mane. Suklykiau iš skausmo kai pajaučiau jį savyje judantį. Jaučiau kaip iš manęs kažkas bėga. Tai buvo kraujas. Taip aš praradau savo nekaltybę su nepažystamu vyru. Jis suurzgė pajautęs tai ir pasižiūrėjas į mane pasišlykštėjančiu žvilgsniu dar giliau sukišo savo draugą į mane. Mano veidu bėgo ašaros, o iš lūpų sklido skausmo aimanos. Pabaigęs, nuleido manyje ir viską susitvarkęs paliepė ir man. Apsirengus suknelę, pajaučiau kaip sustojo automobilis. Jis atidaręs dureles suėmė už mano riešo ir nutįsęs į didelį namą uždarė kažkokiam kambarį. Apsidairiau ir susirangius ant lovos kuri jame buvo pradėjau kūkčiot. Po kiek laiko nepajaučiau kaip užmigau.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Nov 14, 2015 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Pff - Please Fuck Faster.Where stories live. Discover now