#24

668 70 17
                                    

Liam arabanın kapısını açtı ve kız bindi. Sonrasında Liam da sürücü koltuğuna oturup arabayı çalıştırdı.

Liam arabayı sürerken kız ona bakıyordu. Sonra Liam da baktı ve gülümsedi. "Demek konser güzeldi."

Kız başını sallayıp "Özellikle bana göz kırptığın anlaaaar!"

Liam kızardı ama fark ettirmemeye çalıştı. "Ne kadar kırptım fark etmedim bile.."

"7 buçuk kez!"

"Buçuk?"

"Birini yanımdaki kız üstüne alındı. Onun için paylaşmak zorunda kaldım."

Kahkahalar arabaya dolarken restoranın önüne gelmişlerdi bile.

"Burayı nerden biliyorsun Liam?" diye sordu kız.

"Bir kere Niall getirmişti. Çok iyi geleneksel yemekler yapıyorlar."

"Biliyorum. Küçükken babam getirirdi."

Masaya ilerlerken Liam tedirginlikle sordu "Şimdi ailenden ayrı mı yaşıyorsun?"

"Tabii! Lise 3'te evden ayrılmıştım." dedi.

"Büyük cesaret!"

"Diyene bak sen!" Rose güldü.

"Eh haklısın aslında... Bizim işimizde cesaret istiyor."

Garsona siparişleri verip biraz daha konuştular. Sonra Rose izin isteyip tuvalete gitti.

Liam masada beklerken onun nasıl bu kadar yakın ve samimi olduğunu düşünüyordu. Ve burada olmasının yanlış olup olmayacağını.. Bir sevgilisi vardı. Ama Rose onun arkadaşıydı. Öyle değil mi?

"Dalmışın Payne!!"

El sallayan Rose'a baktı. Çok güzel gülümsüyordu.

"Ah öyle olmuş.."

"Şu gelen bizim yemekler mi sence?"

"Bizim olsa iyi olur." derken gülümsedi Liam.

Sahiden de gelen onların yemekleriydi. Etraflarına baksalar diğer 3-4 müşterinin zaten yemekleriyle ilgilendiklerini görürlerdi. Ama onlar sadece birbirlerine bakıyorlardı.

Kızın düşünceleri farklıydı. Ama Liam ona göre oldukça masum görünüyordu. Cidden öyle miydi ama..

^^

Ne diyonuz bu işe mptmagpwmaqjthkj bu arada naber jkhfjdgdsgk

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 31, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

#selfie // payneHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin