"Tamam ya çıkıyorum".Annem işte yine başımda işe geç kaldın diye ötüyor.Zaten ben olmasam kim geçindircek bu evi.Hiç düşünen yok ki.heğ bu arda Defne ben öyle fazla bişey yok Defne kısa öz fazla bi hikayede yok yani.fakir bi kızım işte tamam fakir demeyelimde yuvarlanip gidiyoz diyelim.Heg dur ben kendimi tanıtıyım azcık.İatanbulun virane bi sokağında oturan sıradan bi kızım.Bi anam var.Nefret edilesi.Beni hiç mi hiç düşünmez şaka falan değil harbi harbi.tek amacı ona para götürmem. Bide bi ablam var ben topluyom onu barlardan parayi da nerden buluyo bilmiyoz açıkçası.
Aferin Defne... size kendimi tanıtcam diye otobüsü kaçırdım öf ya neyse artık bugün de geç kaldım.neyse ya patron alıştı galiba çünkü iki gün önce işe erken gittim patron beni görünce beti benzi attı vallahi.adamda nasıl bi izlenim yarattiysam artık.he bu arada mesleğim derseniz mesleğim yok valla.Araba tamirinde çalışıyorum. Satırı bidaha okudunuz galiba.harbi harbi araba tamiri.ne var ya Allah Allah herkes şaşırıyo seviyorum arkadaşım.
Aha otobüste geldi.Bu ne lan herkes birbirinin sırtında gidiyor neyse artık.
İşte bizim fakirhane işyerim yani.noluyo ya herkesin yüzü asık.
İşte bizim kız Defne tam bir erkek fatma hayat desen umrunda değil aşk desen inanmaz. Ama meraklimi meraklı.bugun gerçekten defnenin is yerinde yani araba tamircisinde herkesin morali bozuktu Defne orada görevli olan Sami ustanın yanına yaklaştı.
"Sami usta noldu herkes bi üzgün"
"Sorma kızım sorma patron araba kazasında vefat etmiş yeni patron gelicekmis birazdan"
Diyen Sami usta cümlesini tamamlayamadan içeri yakışıklılıgın sözlük anlamı bir adam girdi.Kirli sakalı yüzüne aksine bi parlaklık katmışti. Gözleri ise kahverenginin her tonunu barindiriyordu.Defne ise o hiç inanmadığı aşka koca bi yelkenliyle açılıyordu.......
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
Meraba arkadaşlar yeni bi hikaye ile karsinizdayim.eger beyendiyseniz beğeni ve yorumlarınızı lütfen eksik etmeyin sizleri seviyorum iyi ki varsınız. ........