Sen bir düşsün artık,gel de dertler yakamdan düşsün..
Ağzımdan çıkmıyor artık "merhaba" kelimesi. Tanışmıyorum kimseyle,taşınmıyorum kimsenin kalbine.Senin bıraktığı yerde bekliyorum..
Gitme diye elini tutarken ben,elindekırılmış bir bardak gibi yerlere fırlattın kalbimi giderken..
Kalbimikırdın şimdi her zerresini onarmak için geri gel..Sen sadece kalbimi değil,sana ait olan her şeyi alıp götürdün benden.
Sensizken aldığım her nefeste canım acıyor,yüreğim kanıyor..
Ve ben her şeyi sineye çektim, dokunamıyorum kimseye.Kalbimde parmak izin kalmış,izin vermiyorum kimsenin silmesine.
Tek taraflı sevdim seni her tarafım acı içinde şimdi.Gözlerim acıyor ağlamaktan,beynim acıyor seni düşünmekten ve kalbim acıyor seni sevmekten..
Hayatımda sen yoksun, bende de hayat yok nasıl yaşanır ki böyle yoksul?Bir gün dönersin diye bekliyorum,umut ederek nasıl yaşanır senin sayende öğreniyorum.
Yarımkaldı her şey sen gidince,şimdi sol yanımda doldurulamayacak bir boşluk ve hayatımda büyük eksikliktir;Sensizlik..
Söylesene, söylenen tüm aşklar yarım mı kalır yeryüzünde?Gerçek aşk gökyüzüne mi taşındı,yağan yağmurların çiçeklere hayat verip buharlaştığı gibi..
Gel de düş kırıklarımı iyileştir.Ve ben sensiz yeni bir şiire başlamak istemiyorum,yeni bir güne başlamak istemediğim gibi..
Ne güzel doğup büyüyüp ölecektim herkes gibi.Ama büyüdüğüm de sen hayatıma girdin,şimdi ölene kadar ölüp ölüp dirileceğim..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
●HİSSETMEK..●
Poetryİçimizdeki duyguları yansıtır aslında hissetiklerimizdir sadece tek kişi sevilir ve kaleme alınır.. Arkadaş ortamımda beğeniyorlar bende buraya atmak istedim inşallah beğenirsiniz :)