Bir gün christian okuldan eve dönerken gene okulun zorba çocuğu tarafında dövülür.
Ve o günden karar verir.Gelecekte bir zaman makinası yapıp bu zorba çocuğu dövmek ister.
Yıllar yılları kovalar ve christian çok ünlü bir fizikçi olur yazıları üniversitelerde gösterilir kitapları ise ders bile olmuştur.
Zaman geçsede hala en büyük isteği zaman makinası yapmaktır.Tabikide o zorba çocuğu unutmuştur.
Gene yıllar yılları kovalar ve christian artık 40 yaşına gelir christian çalışmalarını hızlandırmış ve zaman makinası neredeyse bitmiştir.Önündeki tek engel ışık hızıdır ve bunun için yapacabileceği hiç bir şey yoktur.
Arsdan 20 yıl geçer artık christian yaşlanmıştır oğlu jack ide kendisinin uğruna hayatını adadığı zaman makinasını bitirmesi için bir fizikçi yapmıştır.
Baba oğul birlikte zaman makinasını bitirmek için çok uğraşıyorlardı.Ama bu sefer başarmışlardı ışık hızına ulaşmışlardı..
Christian arabasıyla eve doğru giderken bir trafik kazasında hayatıni kaybeder...
Jack ise sonuçlarını bilmesine rağmen zaman makinasıyla geçmişe gider.Babasının eve gitmesini engeller ve zaman makinasıyla mutlu bir şekilde zamanına geri döner.Döndüğünde babası evdedir ama dünya eski bir dünya değildir.Çünkü jack zaman çizelgesiyle oynamış ve zaman çizgisinu bozmuştur..