tanıtım. 1

23 1 1
                                    

Mahallede geziyordum ara sokağa girdiyimde siyah ceket giymiş bir adam kapşonlu bir adamı bıçaklıyordu. Onları görünçe istemziz ce küçük bir çılık atdım . Ceketli adam beni farketdiyi an kaçmaya başladım . Ben ilk defa bu kadar hızlı koşuyordum. Korkudan ebin yolunu unutmuşdum .siya cektli adam da hızlıydı. Sonra eve doğru koşmaya başladım arkama bakdığımda adam yokdu. . Önüme bakdım artık evdeydim hemen çantamdan anahtarı çıkartdım .elerim fena bir şekilde titriyordu. Zorolsada kapıyı açdım . İçeriye girmek isterken iki kişin geçdiyi gördüm .biri temkinli diyeri sinirli bir şekilde konuşuyordu .
-Burak bey merak etmeyin o kızı bulucaz .
- Elinizi çabuk tutun polise ötmedən o kızı bulun !!!
Ben onun yüzünü görmemişdim . Amma sesini duydum . Adam benim yüzümü görmemişdi .
Ama ben yinede korkuyordum

******************************
Ha size kendimi tanıtmadım . Ben Melisa 19 yaşındayım anne babamla yaşıyorum babam italyada iş için annem de teyzemi görmek için alamyaya gitdi yani yalnızım şimdilik.
Ben ünversteyi bitirdim amma hala modayla uğraşıyorum .

############################

Arkadaşlar bu bölüm çok kısa oldu biliyorum amma vaktim az olduğu için bu kadar az oldu. Multi medyada melisa

MAFYAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin