mafya 2 .

22 1 3
                                    

Şimdi ben bitdim bu burak denən adam beni bulursa ben biterim . Bu düşünceyi aklımdan çıkartıb eve girdim . Banyoya girib duş aldım. Sonra üzerimi deyişdirib uyudum. Sabah telefonumun sesiyle uyandım. Her zamanki gibi telfonuma sosyal medyadan mesajlar gelmişdi. Her neyse. Aya kalkıb günlük rutinlerimi yapdım. Sonra giysilerimi deyişdirib yemeyimi yedim . Sonra balkona çıktım . Kapımın önünde bir adam dayanıyordu . Ben hiç önemsemeyib balkonda oturmaya başladım adam ban bakıyordu birden gözüm ona kaçdı gözümün ona kaçdığını görünce gözlerini hiç çekmedi. Her neyse sonra oturduğum yerden kaldım cins bi şort beyaz askısız bi bluz ve üzerine kısa bir cins ceket aldım . Saçlarımıda açık brakdım ve sandaletlerimi giyip evden çıkdım .arkadaşlarımla buluşmaya gidiyordum . O adam hala sokak bahcesinin kapısında dikiliyordu. Ha bide demin den dediyim adamda çokk yakışıklı amma benim kapımda ne işi var onu anlamadım.

Her neyse ben yola koyuldum yani arabamın yanına .arabama binib arkadaşlarımla sahil kenarında buluşdukbiraz konşduk sobet etdik .
Sonra eve gəldim arabamı bark edib eve girdim duş alıb pijomalarımı giydim . Koltukda oturub düşünmeye başladım.
Yarın moda okuluna geri dönücem . Arkadaşlarımın çoğusu yani kızlarda moda okuluna gidiyorlar .erkeklerse mimar ve ya kik boks hocası. Birden aklıma dün yaşadıklarım geldi acaba kapşonlu adam o ceketli adamı niye bıçaklıyordu bu benim aklımda çokk büyek bir soru oluşdurmuşdu . Acaba kapşonlu adam yani burak denən adam beni görmüşmüydü???

############## # # # # # # # # # # Arkadaşlar sizce adam melisanı görmüşmüdür .
Multi medyada melisa.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 10, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

MAFYAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin