3. Bölüm

41 4 2
                                    

Ezeli düşmaım Sera ve çalıştığım yerin patronunun kızı ve arkadaşlarıma kötü şeyler yapar.Ve eski işmdede bana zorluk çıkartıyordu zaten aaa sinir olsamda gülümsemek zorundayım.Her zamanki gibi bana kotu kotu bakiyordu gene bir sinsilik pesindeydi kesin bnim eski sevgilimlr aldatmis bnden ne den bu kadar nefret ediyor acaba?Ve o sırada Leon geldi!!!! Ama beni tanımıyor gibiydi.Ve hemen ciddi ciddi yanına gittim ve gülerk merhaba dedim.O da tanışıyor muyuz dedi!Nee bende yakmdaki yazıyı gösterdim ve beni tanımadı!Sadece garson musn dedi!Olmaz! Ve Seranın yanına gitti.Sera kötü biri diyecektim ama biri beni çağırdı.patronum sen isini yapmayi bilmezmisin becerikis hemen isiinin basina bir dha seni buralarda gormiycem kizima sakin bisey yapiyim deme senibmahvederim.Ama ama!Sera beni çağırdı ve Sıcak Çikolata garson parçası dedi!Ve Leon buna güldü.Leon'da aynısından istedi!Aaaa neden yaşıyorumki!Bunu görmek için mi ? Patronum bekleme yapma hadi diye bağırdı'Benimde azımdan (bağırarak)İstifa ediyorum ve kızını sonsuza dek sevmiycem dedim.Ve azımda Leon u sevdiğimi kaçırdım. Aaaa naptım ben.simdi napicaltim of yya hemen oraya terk ettim ve patronumub sesisi arkadan geliyordu ve bn hemen gittimve arkamdan violetta violletta diye ses geliyordu bnde arkami dondum ve leon vardi bni sen gercekten beni seviyormsub dedi ve birden bire dudaklari dudaklarima yapisti!

Bir Külkedisi MasalıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin