Sziasztok!Én Tina vagyok!!Ma egy szomorú szerlem történetet szertnék megosztani veletek!!Tartsatok velem!!
Az szerintetek gáz,ha a legjobb barátnőm pasijába szeretek bele?És,hogy ő mit fog szólni emiatt?
Engem már az sem érdekel!!Csak legyen vége a kapcsolatuknak!!Amikor szingli vagyok BOLDOG párokat látok!Mikor kapcsolatban vagyok akkor pedig BOLDOG szingliket látok!!!Na de mindegy kezdjük is a történetet:
Egy szép csütörtöki napon történt amikor is csak megláttam,beszélgettünk és úgy éreztem ő az igazi!!Kicsit fura nem?!Ebben csak az a cink,hogy a barátnőm Lindy és a srác,Lucas csütörtök éjjel összejöttek!!
Egy világ omlott bennem össze mikor megtudtam!!Életem szerlme és a Lindy összejöttek??Először nem is akartam elhinni.De végül muszáj volt!
De ez még nem is fájt annyira!Az i-re az tette fel a pontot amikor elérkezett Lindy névnapja!Ugye,mint általánosságban, elkisértem Lindyt! Csakhogy most jött Lucas is!!Megálltunk az útkereszteződésnél!És... Megcsókolták egymást!!
Akkor,ott a helyszínen legszívesebben összestem volna!!De nem tettem,kitartottam!!
Miután hazaértem,semmi máson nem járt az eszem,csak rajtuk!!
Elmondom.. Én még sosem éreztem ilyen egy fiú iránt!!De ő ezt nem érti meg!!Folyton csak azt hajtogatja,hogy nem csak ő van a világon!!Mert igen tudja!Sőt.. Még Lindy is.Szóval értitek milyen kínosan érezhettem magam!!
Egész héten egy szemhunyásnyit sem aludtam!!
Enni?... Meg aztán pláne nem!!És ez a mai napig változatlan!!
Kezdek úgy kinézni mint egy anorexiás!!
De nem baj!Legalább hamarabb meghalok,és itthagyom ezt a világot!!
Majd akkor boldogok lehetnek együtt...Nélkülem!!(Igaz történet alapján íródott!!)