bölüm 1

16 0 0
                                    


"Bu aksam geliyon mu lan?" Ersinin sorusuyla elimde ki telefonu bırakıp koltukta yayıldım.
"Dedemler yarın öğlen gidiyo bu akşamda yokum."
Sıkıntıdan derin bir of çektim. Dedemler bir haftadır benim evdeydi. Ayda bir gelip halam ve amcamla beni kontrol edip giderlerdi. Ama bu gelişleri artık çok uzamıştı. Normalde bir iki gün kalan adam bir hafta oldu gitmiyordu. Benimde şansıma bu hafta okula yeni çıtırlar gelmisti ve bu akşamda çıtırların evinde parti vardı.
"Ulan yemin ediyorum şanssızlık sıçıyon kanka çıtırlardan biri seni sormuş ismi ne falan diye sende gelemiyon hahha "
Ersin ibnesininde hoşuna gidiyordu tabii.
Para dedemde olmasa çoktan evden atardım ihtiyarı ama para her şeyi çözerdi. Oturduğum evden donuma varıncaya kadar dedemin parasıydı. Ihtiyar falan diyorum ama dedelik çok zengindi.
"Ulan yemin ediyorum evde duvara tırmanıcam artık, bir haftadır kız eline dokunamadım. Tam evden çıkıcam bi yerlerden çıkıyo akşama evde ol, kendi yetmiyo bide okula kadar halam bırakıyor lan beni"
Acınacak haldeydim. Yarin akşam uyumak yoktu en iyisi şu Alevi arayayım da yarın akşamı orda gecireyim. Alev arada bir uğradığım lise sondan beri yattığım hatunlardan biriydi. Uzun zaman da olmuştu zaten arayı kapatmamak en iyisiydi.
"Yarın akşam için Alevi arıyorum uzun zaman oldu arayı kapatmayalım "

"Kanka senin haberin yokmuydu lan Alev..."

"Hassiktir dedem burda kanka gidiyorum ben yarin görüşürüz "
"Lan Deniz bı dur Ale... Aha gitti gerizekalı."

Ersin diyeceğini söyleyemeden Deniz çoktan gitmişti. En iyisi arar söykerdi akşama. Ersinin bir anda aklına çok iyi bir fikir gelmişti.

"Yarin görsün ebesininkinide akli basina gelir belki keratanın " Ersin sinsice siritarak arkasına yaslanmisti.

********

"Tamam dedecim akıllı uslu oturucam derslerimi de yapıcam söz." Sonunda dedemler gidiyordu. Artık bir daha ki aya kadar rahattım. Akşamıda Alevle geçiricektim. Hatun aramamla sanki aramamı bekliyormuş gibi kabul etmişti. Benim de işime gelmişti.

Dedemler uçağa binene kadar bekledim. Şimdi bir terslik çıkar dedelik gitmezdi. İşimi garantiye alıp öyle gidecektim.
Dedemlerin uçağı kalkar kalkmaz çıkışa doğru yol aldım.
Otoparka geldikten sonra son model arabama binip Okula doğru sürdüm. Ersin kesin okuldaydı. Ersinin yanına uğrar akşamada Aleve giderdim. Ben bunları planlarken telefon çalmaya başladı.Alev arıyordu.
"Deniiz hayatım akşam geliyorsun değil mi?"
"Geliyorum Alev."
"Ha bu arada Deniz ben taşındım da ben sana adresi mesaj atarım hayatıım"
"Tamam." deyip telefonu yüzüne kapattım. Telefonda götü başı ayrı oynayan kızları sevmezdim.Alevde onlardan biriydi.Ama hakkı vardı ki Alev işinde oldukça iyidi.

O sırada mesaj geldi. Alev adresi atmıştı. Sahilin oralarda oturuyordu. Iyi benim eve yakındı yol uzun sürmeyecekti. Saate baktım 14:30 du saat.
19:00 da da Aleve giderdim.

********
Alevin villasına gelince arabayı durdurdum. Arabadan inip kapıları kitledim. Evin kapısına doğru giderken etrafı inceliyordum. Alev ne ara zengin olmuştu da benim haberim yoktu? Evin her tarafından para akıyordu.

Kapıya gelince zile bastım. Alev kapıyı açtığı gibi boynuma atlamıştı. Bende ellerimi beline koydum. Daha eve girmeden dudaklarıma yapışınca bir an afalladım. Ehh benimde işime gelmişti bende onu sertçe öperken eve sokup kapıyıda kapatmıştım. Dudaklarımdan ayrılıp tişörtümü çıkarmaya çalışınca bende ona ayak uydurup üstündeki geceliğe benziyen saten kumaşı üstünden çıkardım. Kucağıma alıp duvara sertçe yaslayınca Alev saçlarıma yapışıp inlemeye başladı. Ben onun boynunu öperken kapıyı biri zorlamaya başladı. 

"Açın lan kapıyı! Aleev lan kimi attın eve öldürücem ikinizidee açın lan kapıyı! "  Kapıya bakarken kaşlarımı çattım. Sonra Aleve bakınca dudağını ısırdığını ve küfür ettiğini fark edince bu sefer ben Aleve bağırdım;
"Alev noluyo lan burda ?"
"Git! git burdan Deniz ,kocam geldi !! seni görürse öldürür hemen kaç burdan!"

"lan sen evlimiydin?"
olanlarda hiçbir bok haberim olmadiğı için saf saf Aleve bakıyodum.

"Deniz kaç artık!"

"Ulan oyuna geldik iyimi" sıçıcam ağzına Alev bana nasıl soylezsen lan evli olduğunu? "Tşörtüm nerde lan benim!!? kocan ağzıma sıcmadan tüymem lazım burdan!"

Tşörtümü bulmamlan kapının kırılması bir oldu. Hassiktir şimdi sıçtın Alevin bahçeye koş diye bagirmasiyla etrafa bakmaya basladim. Salaklar gibi etrafımda koşarken adamdan kaçmaya çalışıyordum. Eve girdiğimde Alevi sömürmek yerine etrafa baksaydım şuan bahçe kapısının yerini biliyor olucaktı. Ve güzel(!) götümü kurtaracaktım.

Kapıyı bulunca bahçeye doğru uçtum. Kaçacak yer ararken bir yandan Ersin ibnesine küfür ediyodum. O ibne kesin Alevin evli olduğunu ve deli bir kocasi oldugunu biliyodu. Hoş adamın bir suçu yoktu ki benimde karım evde yakışıklı zeki zengin biriyle bassaydım götü başı dağıtıcağımdan emindim.

Sahile doğru dalarken benim evin oralarda olduğumu umut ederek koşmaya başladım. Ağaçlık ıssız bir alana gelince durdum ve etrafa bakmaya başladım. O zamana kadar bu kadar sessiz gelmeyen yer şimdi üç buçuk atmama neden olunca etrafı inceledim. Daha önce hiç buraya gelmemiştim. Sağımda çalılıklar vardı solumda ağaçlar vardı. Biraz daha ilerleyince etrafta bir sürü cam kırıkları olduğunu anlamam uzun surmemişti. Yürürken taşın biri tökezlememe neden olunca hızımı alamayıp yere kapaklandım. Sonrada yuvarlanmaya başlayınca taşın aslinda iki üç metrelik boşluk olduğunu çok ciddi bir şekilde fark ettim. Sonrası ise kocanan bir karanlıktı.

Uyaninca ağzına sıcıcam Ersin !

DEVAMI GELICEK ARKADASLAR DAHA FAZLA YAZAMADIM BU BÖLÜM BU KADAR DIGER BÖLÜM LERDE KONUYU DAHA IYI ANLAYACAKSINIZ. ONCELIKLE BU KITAP FANTASTIK BIR KITAP KIZIMIZ BIR BUYUCU.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 17, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

AYNALI GEMIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin