Bilinmeyen: AMAN TANRIM !! SONUNDA BAŞARDIM !! BYUN BAEKHYUN'UN ID'SİNİ BULDUM !!
Puppy's Eyeliner: Yanlış bilgi.
Bilinmeyen: Nasıl yani o.o ? Byun Baekhyun değil misin ? FAKE HESAP MI ?!
Puppy's Eyeliner: Hangisi olayım ? Fake ? Reel ?
Bilinmeyen: Reel tabi ki ! Aradığım kişi Bay Mütüş Byun Baekhyun. Fake hesaptan biri değil.
Puppy's Eyeliner: Bu kadar emindin demek...Her neyse maalesef aradığın kişi değilim.
Bilinmeyen: Ciddi olamazsın T-T Bu da mı olmadı ?! Kaç seferdir fake çıkıyor.
Sanırım umudumu yitirmeliyim.
Asla onunla konuşamam.
Vazgeçiyorum !
Puppy's Eyeliner: Asla umudunu kaybetme. Hayaller başarmak için vardır. Senin ki de eminim gerçek olacaktır. Sonuna kadar diren ve vazgeçme !
Bilinmeyen: Wow felsefik cümleler falan, Baekhyun olmasan bile..teşekkür ederim. Bu biraz daha iyi hissetmemi sağladı.
-1 saat sonra-
Puppy's Eyeliner: Hey !
Bilinmeyen: Omo selam !
Mesaj atacağını hiç düşünmemiştim :D
Puppy's Eyeliner: Bugün boş günüm ve cidden sıkıldım.
Bilinmeyen: Oh, pekala.
Hey sana bir önerim var.
Puppy's Eyeliner: ?
Dinliyorum.
Bilinmeyen: Aradığım kişi bile olmasan seni sevdim. Arkadaş olmaya ne dersin ? ^^
Puppy's Eyeliner: Oh, bu iyi fikir. Olabiliriz.
Bilinmeyen: Bu arada adımı söylemedim. Ben Nilay ^-^ tanıştığımıza memnun oldum.
Her ne kadar hayal kırıklığı dolu bir tanışma olsa da :D
Puppy's Eyeliner: Bende Bae ^^ tanıştığımıza sevindim.
Nilay: Bae ? K koysan Baek olur ! AMAN TANRIM !!
Ah, ne saçmalıyorum ben...üzgünüm.
Puppy's Eyeliner: Kkkkk önemli değil. Bae'nin anlamı ilham demek.
Nilay: Oh güzel anlam :D Ah, üzgünüm benim ufak bir işim çıktı. Gitmem lazım. Sonra görüşürüz Bae ^^
Puppy's Eyeliner: Görüşürüz Nilay ^^
NilhanEXOL umarım beğenmişsindir *-* umarım okuyan herkes beğenir *-*-*-*-*-*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NILBAEK TEXTING
Short StoryBilinmeyen: Bence bir gün cehennemde karşılaşabiliriz Baekhyun. Neden mi ? Sen kalp hırsızı olduğun için, ben ise Tanrı'yı bırakıp sana taptığım için... (Bu hikaye en sevdiğim yazarlardan olan @NilhanEXOL içindir *-* )