Prolog

9.6K 335 23
                                    

-Orașul New York în engleză: „The City of New York" sau „New York City") este cel mai populat oraș din Statele Unite, zona sa metropolitană fiind una dintre cele mai mari zone urbane din lume. Este situat în statul New York, prescurtat NY și are statutul de cel mai mare oraș al Statelor Unite încă din 1790, fiind de asemenea și primul oraș capitală al statului și locul de numire a lui George Washington ca primul președinte al Statelor Unite.
-Pînă aici,m-am săturat să te ascult citind povești plicticoase despre orașe.
-De fapt dacă nu știai Emily,ăsta este orașul prin care mergem acum,vezi?
-Mă voi face că nu am auzit ceea ce ai spus chiar acum.
-De fapt are dreptare Lisa,dragă!Este un oraș fabulos și ar trebui să ne acomodăm bine aici.În plus că am auzit că sunt tipi drăguți aici.
-Bine mamă,cred că asta mi-a ridicat dispoziția.
-Hey uita-ți,Statuia Libertății!
-Ce tare.Este super înaltă.
-Stai unde era aici...aha...ascultați Statuia Libertății primea milioanele de emigranți ce veneau în America la sfârșitul secolului al XIX-lea și începutul celui de-al XX-lea.
-Omorîți-mă!

  ░░░░░░▄▀▒▒▒▒░░░░▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒█ ░░░░░█▒▒▒▒░░░░▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒█░░░░█▒▒▄▀▀▀▀▀▄▄▒▒▒▒▒▒▒▒▒▄▄▀▀▀▀▀▀▄░░▄▀▒▒▒▄█████▄▒█▒▒▒▒▒▒▒█▒▄█████▄▒█░█▒▒▒▒▐██▄████▌▒█▒▒▒▒▒█▒▐██▄████▌▒█▀▒▒▒▒▒▒▀█████▀▒▒█▒░▄▒▄█▒▒▀█████▀▒▒▒█  



♥♥♥În tocilară se ascunde O DIVĂ!♥♥♥Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum