Eu și Ianis avem o lună împreună. Ai mei încă nu au aflat despre secret . Și sper să nu afle . Azi mă duc la bunici . O să rămân acolo peste week-end . Ai mei o să plece ca au treabă cu afacerile . Știi sunt foarte ocupați. , dar e bine în felul acesta nu o să afle despre "secret " . Îl iubesc pe Ianis si chiar daca o să se opună relației nu o să reușească să mă depărta de el . Îl iubesc prea mult să îl las . Ai mei nu vor să intelega ca de sărăci au sufletul mai bun . Până acum ei au decis ce o să se întâmple cu mine de acum eu decid mai am puține luni fac 18 ani . Ei cred ca o să aibă acces toată viață aspiră mea , ei se înșela însfârșit am găsit și eu o persoană care nu mă vrea doar pentru sex , și ca de fiecare dată ghinion nu îl vor părinții . Întotdeauna iubim persoanele greșite , ori pentru noi ori pentru cei din jurul nostru . O să plec . Dar unde ? Nu am bani nu am nimic . O am pe buni dar dacă ai mei o să afle o să se certe și cu ea .
-Alexa , coboară jos te asteapta cineva !
Cobor jos în papucii de cameră în hainele de cameră cu un coc în vârful capului ciufulita ,și în față ușii cine crezi ca e Ianis .
-Ieșim ?
-Mă duc să mă îmbrac .
Ok
Imi iau niște bulugi negrii o camasa albă ,în picioare niște pantofi cu toc mai micuț și un sacou .
-Gata putem pleca .
Am plecat și ajunge intr-un loc superb . Multe flori , mai în detaliu trandafiri . E superb . Mă ia în brațe și m-a săruta și îmi spune ca mă iubește .
Ne întindem pe iarbă și ne sărutăm pasional . Sarutandu-ne deodată se aud niște voci . Mă ridic speriata și cine crezi ca era mama și tata Fuck ! Ce mă fac ?
-Alexa ? Ce faci tu intoiul noptii aici ! ?
-Pai mm of ! Mă plimbam
Cu șoferul bunicilor tai. ?
-Da !
Sunteți cumva împreună ?
Eu am zis nu dar Ianis . .
M-a luat acasă acolo a urmat un scndal inimaginabil .Sper ca v-a plăcut mă iertați ca postez rar dar sunt foarte ocumpata ! Îmi lăsați în comm (dacă vreți cărțile voastre miar plăcea să le citesc !
CITEȘTI
Lumea iubirii !
RandomEu sunt Alexa . Sunt din New York . Trăiesc aici cu mama , tata și sora mea mai mare . Am părinți destul de modești , doar să nu umblu cu saraci sau cu drogați . În New York m-am bunicii mei acolo am și prieteni .