Geçecekse Öleyim...

49 1 0
                                    

Acıyı anlatan bir kitabın içinden çıkmış gelmişim sanki böyle iliklerime kadar sırılsıklamım.
Kitap önümde, sayfayı çevirmeye çalışıyorum gücüm yetmiyor, yapraklar da ıslak yapışmış belli ki bu yüzden hayatın tam bu noktasında takılıp kalmışım bende.
Canım nasıl yanıyor biliyor musun?
Bir evladı annesinin gözleri önünde öldürüyorlar ya sanki o anne benim.. içim yanıyor bağıra bağıra ağlamak istiyorum çığlık çığlığa haykırmak istiyorum kimse duymuyor anlıyor musun ? Kimse elimden tutup çekmiyor beni aydınlığa karanlığın içinde ağlaya ağlaya eriyip tükeniyorum.
Ulan ne var ki birinizde neyin var diye sorun .. ya da sormayın çünkü hiçbir şeyim yok asıl sorun da bu ya çaresizim yanıyorum yani böyle nasıl yaşanır inan bilmiyorum gündüzlerim gece oldu gecelerim kabuslarla dolu canım yanıyor canımmm...
Kimseyi sevmiyorum kimseyi istemiyorum yemin ederim artık bu acıdan kurtulmak istiyorum başka da hiçbir şey istemiyorum yalvarırım güç ver Allahım senden başka kimsem yok çalacak kapım yok sen yardım et yalvarırım. Ellerimin titrekliğini kalbimin ritimsizliğini aklımın beynimin bütün vücudumun dengesini kaybettim ağlıyorum geçmiyor, gülüyorum geçmiyor, seviyorum geçmiyor... Geçmesi için ölmem mi gerek geçecekse öleyim...

Baba-sızlıyorumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin