Jedného dňa, ešte v škôlke sa mi páčil jeden chalan. Bol veľmi milý a volal sa Jakub.
Po dosť dlhom čase (10 rokov), cez leto, mi napísal vec facebook. Hneď som mu odpísala a rovno som to volala mojej kamarátke na život a na smrť, a spomenula som si na prsteň čo mi dal keď sme boli deti. Bol vybíjaný swarovskym.
Uvedomila som si že ho milujem. Dosť dlho sme si písali, potom mi napísal nech mu pošlem fotku. Poslala som mu tú najkrajšiu akú som mala. Potom som mu napísala nech pošle aj on. On mi poslal len tmu a to sa mi nezdalo. Bolo to divnè.
Povedala som to Eme a ona bola prekvapená že to je blbè.
Bol večer a išla som spať.
Ráno mi Ema zazvoní na dom a zobudí ma. Ja sa rozospatá pozerám na ňu čo robí.
Ona povedala nech sa rýchlo oblečiem a nech sa nafintím. Rýchlo som vyskočila z postele a začala som sa malovať ale zabudla som sa opýtať prečo
....Keď som bola hotová som sa spýtala kam vlastne ideme. Ona mi povedala že mi dohodla rande s Kubom. Ja som bola natešená a rýchlo sme išli na ihrisko ktoré bolo nedaleko násho domu. Keď sme tam dorazili Kubo tam už bol.
Začal sa schovávať a nechcel ma ani vidieť. Ja som sa zobrala a odišla som domov. Obliekla som si tepláky dala som si staré tričko a odmalovala som sa. Ema ma zobrala na ihrisko a tam bolo 10 chlapcov ktorých sme nepoznali, zavolali nás hrať futbal a vyhrali sme 5:3... sme lepšie...
Chvíľu som a Kubom chodila ale potom mi povedal že ide do Talianska za otcom. Potom mi začal písať niečo po taliansky a napísal mi slovíčko ROSSCHOTT. Ja som nechápala a on mi povefal že mi kúpiel hrozienka. V skutočnosti tým myslel rozchod. Ja som preplakala pár dní a pár nocí. Ema bola stále pri mne a utešovala ma.
Ja som sa po pár ďalších dňoch dostala z depky a užívala som si leto. Neznášam ho do teraz a už nikdy ho nechvem vidieť. Aspoň som sa poučila a už viem že nemám veriť všetkým chalanom.
...
Doteraz ďakujem za to že mám Emu :-)
YOU ARE READING
My true(false) boyfriend
Teen FictionTento príbeh je o jednom chlapcovi čo ma pekne oklamal. Čítajte a dozviete sa podrobnosti...