Bună eu sunt Melisa am 16 ani,vara asta ma-m mutat aici în New York deci nu cunosc pe nimeni decât pe cea mai buna prietena a mea Lauren care sa mutat aici acum 2 ani.
*Trrrrrrr *
Mă scol din pat dabea târându-mi picioarele pana la baie.Imi fac un dus rece după care îmi înfășor intr-un prosop corpul.Merg la dulap și îmi iau niște blugi negri si un maieu larg alb cu o bufnita,parul mi-l prind intr-o coada iar în picioare îmi iau niște converse albe.Cobor jos unde o găsesc pe Emma [prescurtare E],cu toate ca este bucatareasa noastră ea mereu mi-a fost ca o bunica :*
E : -Buna diminea scumpo.Pentru ca e prima ta zi de școală m-am gândit sa iti fac brioșe cu ciocolata. Poftim, spuse și îmi înmâna o tava plina cu brioșe.M : -Mmm sunt minunate dar unde sunt mama,tata și scorpia de sor-mea?
E : -S-au dus sa o înscrie la noua ei școală. Mă duc sa îl chem pe Smith sa va duca la școală.
M : - Mersi Emma!!!
**********************
Tot drumul m-am uitat pe geam. Îmi e puțin teama,la vechea școală eram destul de cunoscuta și aveam rezultate foarte bune dar acum .....nu știu, mi-e frica ca nu mă voi intriga și voi fi luată drept tocilara școli,sau poate nu,nu știu. ..sunt întreruptă din gândurile mele de vocea lui Smith care îmi spune ca am ajuns.
Cobor din mașină și mă îndrept spre școală,vreau sa intru dar îmi îndrept privirea spre curtea scolii, mi se pare ca curtea nu se termina imediat după școală. Deci mă îndrept spre acel loc destul de îndepărtat, acolo găsesc un copac imens cu o banca lângă. Mi se pare un loc minunat de liniștit și plăcut ,as vrea sa stau aici și sa ascult muzica dar trebuie sa ajung la ore așa ca mă îndrept dinou spre școală. Intru în școală și acolo dau de cea mai buna prietena a mea Lauren [L] ..
L- Melisaaaaa ai ajuns mi-a fost așa de dor de tine! !!!!
M- Si mie dar nu trebuie să tipi pentru ca în caz ca ai uitat sunt chiar aici lângă tine...aproape ca tip și eu la rândul meu.Deci îmi arăți unde e biroul directoarei? ??
L- Ah. ...da sigur aproape ca uitasem prima ușa pe stânga. Pa..ne vedem la ora de biologie.
O iau pe drumul indicat de prietena mea și ajung în fața unei uși.Intru și acolo văd o doamna de vârstă mijlocie care state pe un scaun de piele și cred ca o chema Crina,sau cel puțin așa scria pe tăblița de pe biroul ei.
C- Buna ziua domnișoară presupun ca tu ești noua eleva.
M- Mda...
C- Pai în cazul acesta suntem încântați sa va avem la această școală uitați orarul și cheia de la dulapul 318 prietena ta sa milogit doua ore ca sa iti dau dulapul de lângă al ei.Sunteti norocoasă sa aveți o așa prietena.
M- Da sunt. Pai...Mulțumesc pentru ora dar eu ar cam trebui sa plec nu vreau sa întârzii la prima mea ora!Și cu aceste cuvinte parasesc biroul directoarei....
Mă îndrept către dulap dar dau peste un carp solid când mă uit în sus văd...
*************************
Suspans ....Hei ce faceți sper sa va placa primul capitol. .știu ca nu a fost prea lung dar mă pregătesc pentru teza la romana și cred ca o sa postez mult mai mult în vacanța de iarnă
Pwp^^
CITEȘTI
☆My life☆
RomanceMelisa este o fata de 16 ani și are o soră mai mica de 14 ani pe nume pe nume Alis ele locuiesc în New York împreună cu familia lor.Tatal lor este avocat, iar mama lor deține o mare firma de hoteluri în Coreea.Ele traiesc intr-o casa imensa cu pisci...