2

31 2 0
                                    

Harris Pov

Ya allah, aku tahu aku silap dahulu..dahulu aku terlalu bodoh sehinggakan aku tak mampu menilai yang mana satu intan yang mana satu kaca.ya allah kau tahu apa yang ada dalam hati ku..dengan namamu ya allah aku mengaku namanya masih tersemat kukuh didalam hati ku..aku telah cuba untuk membuang rasa ini apabila dia menolak ku pada pertemuan kami dua bulan yang lepas. Ya allah aku buntu ya allah..sesungguhnya aku menginginkan nya..aku merindukannya..ya allah bantu aku untuk memikatnya sekali gus menjadikannya yang halal buatku ya allah..aku memohon kepadamu ..bantulah aku.sesungguhnya aku hanya hamba mu yang kerdil yang tidak akan lari dari selalu melakukan kesilapan..

Dua bulan lepas
Ya allah !! Itu asha ke?? Aku tak salh tengok ke nie..mata aku tak menipu kan ? Or dream right now..dia makin cantik, dah pandai bergaya you sekarang sayang..kalaulah i tak bodoh dulu..and tak dengar cakap orang mesti kita tengah bahagia kan..mesti kita dah kawin and ad anak sekurang2nya seorang anakkan..hihi..ya allah ap yang aku merapu ni..tapi alhamdulillah terima kasih kerana memberi peluang kepadaku untuk bertemu dengan orang yang aku rindui..sayang apa khabar dirimu..?? Aku ingin manyapa mu sayang tapi aku tahu kau tak kan balas..

" ish ko ni kenapa, harris ko pengecut ea?..adui tak sangka aku badan bukan main sado tapi nak tegur pompuan yang ko sayang pom kau takut..kau memang tak layak lah..dasar pengecut.!!!"

"Adui!! Wahai encik hati aku nie bukan penakut tapi takkan ko tak paham sah-sahlah asha tak akan terima aku..dia dah bencikan aku lepas apa yang aku dh buat tu..mana mungkin dia akan senang2 terima sapaan dari aku sedangkan aku sendiri pom tak boleh nak maaf kan diri aku sendiri atas apa yang dah jadi..huhuhu..sekarang ko paham tak wahai encik hati.."

" hoi suka hati ko je nk cakap aku tak paham sah sahlah aku paham aku kan hati ko..tapi ko tu lelaki ,ko cakap ko cinta, sayang, rindu bagai kan..dah tu takkan ko nk duduk dan tengok jer lelaki lain ambik dia..hello man!! Wake up from  your dream lah..we are in a reality not a dream okay ..if you love her fight for it..if not you are just a coward..cause you cannot fight on something that you love..if you love her..aku cabar ko untuk tegur dia.reaksi dia tu belakang kira yang penting ko tegur dia..!! Go harris go!!"

" hadoi..suki2 ja hang cakap cek pengecut na..takpo hang tunggu sat kalu aku tgur dio hang kne belanjo aku makan nasi kerabu..ado paham..eh eh awat lah biul sangat aku nie..kan aku cakap dgn hati kalu aku mintak belanja sah2 duit aku yg keluar..adui..( ketuk kepala sepuluh kali.)


Bismillah..
"Asha you ke tu ?? Macamana keadaan you sekarang okay..??
You makin cantik sekarang..asha tolong maaf kan i asha dulu i bodoh asyik dengar apa org cakap lagsung tak pikir pasal hati you i trlalu dengar cakapa orang yang kita tak akan bahagia sebab you tu lebih tua..nnt kita tak akan bahagialah sbb jatuh cunta dgn pompuan yang lbih tua dari i.. dan mcm2 lagi..im sorry okay..tlg ampunkan i dan kita bukak cerita baru okay..please getback to me i love you.."

Hai guys camana okay tak..actually saya tak igt sgt dialog harris nase jumpe asha hari tu..mmg lupa terus tgk blik pom..tak igt2 sorry lah sy ni mmg ad masalah short term memory hihi..okaylah enjoyvur reading..insyaallah kalau ad masa sy update lagi..and one more thing rajin2 kan lah jemari anda utk tkan button vote tak susah pom..ketek dah tekan..itu hnya salah satu cara psycho utk buat penulis rasa dihargai dan brsemangat utk karang cerita ...hihi..maaf lah kalu terasa..bubai sayang.muah ciked..hihi

mencintaimuWhere stories live. Discover now