Bir zamanlar bir kız vardı.
Bu kızın adı Nidalee idi . Daha 11 yaşında babası
ona avlanmayı öğretti. Ona her gün eğer bir gün yalnız kalırsa neler yapabiliceğini gösterdi. Aç kalmaması için avlanmayı kendini koruması için ise savaşmayı öğretti. Nidalee'nin savaşçılara karşı bir sevgisi vardı. Büyüdüğünde savaşçı olmak istiyordu . Babası ise onu bundan vazgeçirmek istiyordu. Bir gün babasını bir gölge kaçırdı .Biraz yaklaşınca onun Zed olduğunu gördü . Babasının cansız bedenine ve ligdeki en büyük kahramanına bakıyordu . Şoke olan ve daha 15 yaşında olan küçük kız Zed'in kaçışını ağzı açık bir şekilde izledi . Nidalee bu olaydan sonra lige gidip babasının intikamını almaya yemin etti . İlk oyununda babasının hayvan öldürme taktiklerini biraz geliştirdi ve lige girmeyi başardı. Henüz ultisi olmayan Nidalee bir gün ligdeki savaşının birinde karşısında orda koridorda gördü ve Zed onu gördüğü an konuşmaya başladı ve ona ''vay vay vay kimleri görüyorum küçük veled büyümüşde benim karşıma gelmiş ha ! ha ha ha ! ''
Nidalee bunu demesine hiç şaşırmadı biraz geri çekildive mızrağını fırlattı ve Zed'e büyük bir hasar verdi . Zed biraz şaşırdı ve afalladı ancak çok fazlaorda durmadı ve ve biraz geri çekildi . Nidalee bunu fırsat bildi ve bir tanedaha mızrak fırlattı . Mızrakları atış menzilinin en son kısmından düşmanadeğerse hasarı artıyor. Zed minyonlar gelmen önce baseye dönmek istiyor ancak Nidaleeonu durduruyor. Zed baseye dönemeyince haliyle canı daha az ve Nidalee'yidürtmeye çalışırken minyon kaçırıyor . Bu nidalee'nin yararına işliyor o minyon alırken Zed onu keskin shruken leriile dürtmeye çalışıyor ancak başarılı olamıyor .Nidalee ise onu nemsemiyor vesanki orda o yokmuş gibi minyon kesmeye ve Zed'in shrukenlerinden kaçmayıbaşarıyor . Zed bu duruma çok sinirleniyor birkaç dakika boyunca alt koridordaminyon kesiyor ancak bu alt koridordaki takım arkadaşlarının minyon kesmesineengel oluyor Zed birazda ormandaki canlıları kestikten sonra orta koridora geridönüyor. Nidalee bunu fark edemiyor çünkü Zed çalıdan geliyor . Ve Nidalee'yesaldırıyor. Önce üzerine kaçamadan W ardından Q ardından ise ultisini atıyor .nidale ona saldırmaya çalışıyor ancak düz vuruşları çok küçük vuruyor Zedyerdeki Nidalee'ye bakıp gülüyor. Ve diyorki;''ha ha ha senin hala küçük birveled olduğunu biliyordum. Babanın yanına gitmeye hazır ol '' diyor . Nidalee onun söylediklerine karşısinirle ayağı kalkıyor ve Zed '' yetmedi mi ? istersen devam edebilirim '' yüzükanlar içinde olan Nidalee'nin siniri çoğalıyor ve anıları aklına geliyor . Okadar sinirleniyor ki Zed artık onu öldürmesi gerektiğini düşünüyor . Nidaleebirden tüm bu yaşadıklarının etkisiyle bir kaplana dönüyor ve Zed'in üstüneatlıyor çırmıklıyor ve kafa atıyor Zed yere düşüyor ancak hemenb kalkıyorNidalee kendini toplarlıyor ve insan formuna dönüşüyor . Zede bir mızraksavuruyor ve tekrar kaplan formunda onun üstüne zıplıyor Zed'in üstüneçıktıktan sonra onu iyice hırpalıyor ve tam onu öldürecekken ''hayır'' diyor. ''bensenin gibi değilim, ben başka insanlar için diğer insanları öldüremem'' Zed biran şaşırsa da bunu fırsat bilerek kaçtı . Nidalee o günden sonra ligden hiç ayrılmadı.