Jeden

52 4 1
                                    

Ráno
Cŕŕŕn. Už zase ten budík. Vypla som ho a išla som do kúpeľne.
,,Dnes je...Pondelok hurá."Povedala som si pre seba a tešila sa že sa znovu stretnem s Mikom. Mávame spolu telinu. Prišla som s kùpeľne do mojej izby a postavila som sa pred skriňu. Vytiahla som si čierne legíny a biele tielko s čiernym nápisom
I love my teacher. Neviem prečo som si vybrala práve toto tielko ale no čo už ja som ja a nikto ma nezmení. Prišla som do kuchyne a uvidela som mamu ako mi robí kávu.
,,Ahoj mami, prepáč ale dnes raňajkovať nebudem. Ale ďakujem za snahu. Idem pa." Povedala som a išla som si obuť moje biele conversky.
,,Dobre nevadí a drž sa v škole. Ahoj." Odpovedala a ja som iba zabuchla dvere. Vytiahla som si z vačku slúchadká a môj Iphone
(By the way mám Iphone 6S) zapla som si pesničky a kráčala som na bus. Keď som sa konečne dočkala busu nastúpila som. Môj najlepší kamarát Mike (Celým menom Michael Toms) mi držal vedľa neho miesto ako každý deň.
,,Ahoj Mike." Pozdravila som ho.
,,Ahoj dnes vyzeráš úžasne. A prečo to tielko?" Spýtal sa ma divným tónom.
,,Neviem zlato proste mám Crazy Day." Odpovedala som mu a ďaleh sme už iba mlčky sedeli pokial sme neprišli pred školu.
,,Tak ja už pôjdem zlatko pa." Povedala som Mikovi. A to zlatko a všeliake iné prezývky si dávame preto lebo sme iba naj kamoši od malička nič viac medzi nami není.
,,Oukey miláčik pa." Odpovedal a každý sme išli do svojej triedy.
,,Ahoj Sam už som ťa čakala." Povedala mi naj kamoška ever.
,,Ahoj Lia." Odpovedala ale chalani z mojej triedy čo ma šikanujú ma nejak moc dobre neprivítali ale ja som to čakala.
,,Aha naša kurvička sem prišla."
,,Drž hubu David a vypadnite od mojej lavice."
,,Ale kurvička si začala dovolovať." Podišiel ku mne a dal mi facku potom pästačku a kopance do brucha. Keby nešiel Mike okolo a Lia nebola na WC tak neviem čo by som robila. Mimochodom Mike je maturant a David s jeho partiou a celá naša trieda sme 3.C.
,,Počkaj Marek." Povedal svojemu spolužiakovi.
,,Ty...debil ešte niečo jej niekedy urobíš alebo sa jej dotkneš si mŕtvy počuješ mŕtvy." Povedal aby ma ochránil.
,,Inak čo.." Ten David je odporný.
,,Už som ti povedal daj ruky preč od môjho dievčaťa!" Povedal poslednú vetu a pomôhol mi vstať.
,,Ty si ma nazval tvojou frajerkou?" Spýtala som sa s nadvihnutým obočím.
,,A nechceš byť?"
,,Chcem." Hneď ako som to dopovedala spm musela bežať na WC-ka s rukou na bruchu. Mike išiel za mnou. Prišla som na WC-ka sadla som si a začala plakať. Mike si sadol vedľa mňa a objal ma.
,,P-prečo?Prečo si ma zachránil a nenechal ma tam ležať?" Spýtala som sa pomedzi plač.
,,Preto lebo ťa milujem." Povedal a dal mi pusu. Potom sa mi pozrel na brucho.
,,Hí! To čo ti ten gay sprostý spravil." Čo? On ho nazval gayom? Tak toto ma dostalo musela som sa zasmiať.
,,Že gay! On sice není gay ale debil sprostý je." Ako som dopovedala zasmiali sme sa obaja.
Cŕŕŕ
,,Bože zase zvoní čo máte teraz Mike?" Spýtala som sa.
,,Dejepis zase sa budem nudiť."
,,Haha my máme zas biológiu." Zasmiali sme sa a pobrali každý do svojej triedy.
,,Ako si sa mala s tým tvojím ,,hrdinom,,?"Povedal a nad slovom hrdinom ukázal prstami úvodzovky.
,,Nechaj ma na pokoji!" Povedala som a zrazu sa otvorili dvere a prišla učiteľka alr nebola sama...Mike? Spýtala som sa same seba.
,,Žiaci prišiel k vám Mike ale nepovedal prečo. Mike sadni si ku Samanthe.
,,Ahoj." Povedal s radosťou v hlase aj v očiach.
,,Ahoj." Odpovedala som a písala som lístoček Mikovi.
S: Prečo si tu?
M: Kvôli tebe a budem tu do konca vyučovania aby ti ten david nejak neublížil.
S:Ty romantik!
M: Ďakujem ty romantička. Nezajdéme niekde po vyučovaní?
S: Môžme pán dokonalý. :*
M: Oki :* Dávaj pozor! Aby si sa niečo naučila ty hlavička.
S: Tieto kraviny? Ty chceš aby ma týrali?
Mike už neodpísal a chytil mi ruku pod stolom.
,,Au!" Skríkla som na celú triedu. ,,Nemáš zač." Povedl mi David a uškrnul sa.
,,Debil." Povedal mu Mike.

Po vyučovaní
,,Mike! Počkaj." Zakričali na Mika nejaký jeho spolužiaci.
,,Sam idem za nimi chvíľku počkaj." Pobozkal ma a odišiel.
Ale robiť to nemal lebo...

Just Friends?Where stories live. Discover now