Dva

34 2 3
                                    

Prišiel David aj s jeho partiou a povedal
,,Samanta ahoj dlho som ťa nevidel zlatíčko." Tak toto si prehnal kamarát.
,,Daj mi pokoj." Odpovedala som. V tom ma oprel o skrinku a pomaly sa približoval k mojim perám a bola nami iba centimetrova medzierka ale.... povedala som.
,,David prosím prestaň." Ale aj tu centimetrovu medzierku vyplnil a začal ma bozkávať.
Z pohľadu Mika
,,Kámo toto by si nemal vidieť a hlavne sa neotáčaj." Povedal mi Jakub neisto a ja som sa musel otočiť a videl som to.
,,Jakub,chalani čaute." Povedal som zúrivo a bežal za Sam a Davidom.Sam sa nevedela ani brániť lebo ju držali tí zasrani.
,,Pusti ju!" Skríkol som po Davidovi a jeho partia odišla ostali sme tam iba my traja. Ale on ju olizovať neprestal. Videl som ako Sam drží aby sa nepohla.
,,Tak dosť!" Bolo mi to nehutné tak som odsoti Davida a padol na zem hneď čo sa postavil som mu vrazil päsťačku a ďalšiu a ďalšiu. Tri päsťačky mu môže stačiť. Otočil som sa k Sam ktorá nehybne stála a do ocí sa jej nahrnuli slzy. Videl som ako sa približuje aby ma objala ale bol som rychlejší.
,,Ďakujem." Povedala po tichu a medzi plač. V očiach jej bol vidieť smútok,ospravedlnenie a strach.
,,Neboj je to moja vina nemal som ťa opustiť." Povedal som a išli sme smerom k autobusu.
Nasadli sme do busu a išiel som vyprevadiť Sam až k nej domov aby som sa ubezpečil že ju nikto nechce znásilniť alebo jej ublížiť.
,,Ahoj zlatko zajtra ťa vyzdvihnem o 6:30 buď pripravená."Povedal som jej a pobozkal ju a vošla do domu. O ulicu ďalej je môj činžiak. Bývam na 12 poschodí. Áno bývam v paneláku.

Pohľad Sam
Ráno
Je 5:00 ,,Uf" povzdichla som si
,,Stíham." Povedala som si a išla som do kúpeľne tam som sa osprchovala, dala riasenku a lesk na pery a moje líčenie bolo hotové.Zišla som dole do kuchyne a na stole som mala raňajky (chlieb s maslom,paprikou a šunkou). Naraňajkovala som sa a umyla po sebe tanier. Išla som do mojej kúpeľne a vyčistila som si zuby. Pozrela som sa na Iphone bolo 6:00. Ešte som mala pol hodinu. Zatial som si nachystala knihy do školy, a urobila desiatu dala som si ju do tašky. Mala som ešte 15 minút zbehla som sa rýhlo prezliecť. Dala som si biele tielko a čierne legíny. Keď som sa pozrela na hodiny bolo 6:29. Zazvonil zvonček pri dverách a hneď som si obula biele conversky a otvorila som dvere.
,,Ahoj." Pozdravil sa mi Mike a pobozkal ma. Ja som zamkla dvere a išli sme na bus.
,,Koľko máte dnes hodín?" Spýtala som sa Mika.
,,Toľko koľko vy." Povedal a usmial sa úprimnym úsmevom.
,,Prečo?" Opýtala som sa zvedavo.
,,Máme celé dva mesiace spojené triedy." Cìtila som ako sa mi zdvihli kútiky.
,,Jupí." Zapišťala som a pobozkala som ho. V buse sme sa rozprávali o úplných kravinách až sme sa začali smiať na celý bus až sme sa červenali a ľudia sa na nás len pozerali pohľadom WTF?! Sú normální?

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Nov 05, 2015 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Just Friends?Where stories live. Discover now