Het is een mooie ochtend ...de volgels fluiten ...de zon schijnt ...en me moeder die schreeuwd omdat ik al een halfuur te laat ben voor school . Ze had verwacht dat ik extra vroeg wakker zou zijn omdat het de eerste schooldag is. Maar NO-WAY dat ik vroeg zou wakker worden voor school !
Het is altijd hetzelfde ! leren...leren...pauze...leren...leren...middageten...leren...leren..naar huis.3 seconden erna hoorde ik men moeder de deur uitgaan .
Dat betekend dat het al 9u is ! F*CK !
Ik rende de trap af en merkte dat ik nog geen broek aan had en valde van de trap af ...AUW!
Ik rende terug de trap op trok men jeans aan, een mooi topje ,deed me mascara ,beetje make-up, en trok me schoenen aan en loopte de deur uit.
De bus komt pas over 1 uur , Ik ga het echt niet halen .
Dat wordt dan maar lopen !
Ik loopte zo hard ik maar kan maar ik garandeer je zelfs een slak is sneller dan mij .
Gelukkig heb ik het gehaald en rende naar mijn kluisje gooide al mijn boeken erin en klapte de kluisje terug dicht. Ik pakte me gsm uit me broekzak en smste me allerbeste vriendin sara een berichtje
ik: Hey is de leerkracht al in het lokaal ?
Ik zit al ongeveer 2minuten te wachten en nog steeds geen antwoord .
Huh hoe kan dat ? normaal gezien had ze al 10 zinnen teruggestuurt .
Dus ik besloot om naar de klas te gaan alsof ik net niet te laat zou zijn .Ik stapte het lokaal binnen en 23 ogen kijken mijn kant op.
ZO ...zei meneer vandebosse Wat een goede start van je, de les is al een halfuur bezig .
Ik begon helemaal rood te staan 'sorry meneer ik had me overslapen en de bus was juist vertrokken.
wel...zei meneer Dat wordt dan nablijven en nog op de eerste schooldag !
maar goed ga maar zitten naast Sara . Lisa zei sara tegen me 'waar was je ! ik had je bericht gezien maar ik kon niet antwoorden . oh geeft niet zei ik kan gebeuren
Lisa roepte meneer vandebosse naar me 'Ja meneer ' .Na school moet je in lokaal 326 zijn . Daar moet je nablijven met de rest .
Sara keek me meewarig aan ' spijtig*TRINGGGGG
de bel ging dus Sara en ik gingen samen naar ons kluisje tot het moment dat de bel nog eens ging
uh...ging de bel al niet vroeg Sara ? Eneens horen we een leerkracht roepen IEDEREEN NAAR BUITEN DIT IS EEN BRAND OEFENING .
Maar voor dat we zelf een stap naar buiten konden zetten zoefde een naakte jongen en rieptHELL YEAH GEEN SCHOOL MEER BYEE MOTHERF*CKERSSS .
ik en sara keken elkaar aan en begonnen massa's hard te lachen .na de controle hadden we nog maar 1 les uur.
Het was me slechtse vak ever....L.Otelkens als het trefbal is krijg ik verdomme altijd de bal in me gezicht .
gelukkig was het vandaag touwtjespringen .De bel ging en alle leerlingen kwamen hun lokalen uit kwamen de gangen in en gingen de deur uit op weg naar huis .
behalve ik ..ik moet nablijven .
toen ik bij lokaal 326 aan kwam zag ik door de glazen deur Mateo zitten.WAT....wat doet me hij nou hier ...maar toen moest ik aan het moment van het brandalarm denken .
Ik stapte naar binnen vulde me gegevens bij de leerkracht in en kijkte rond ...sh*t er is alleen nog plaats bij mateo . Dus ik had geen keus en ging naast hem zitten.
Ik wist niet wat me bezielde en zei opeens tegen hem 'Yo whatsupp bro ? '
Eerst keek hij me raar aan en toen antwoorde hij ' Ja gaat wel .
Direct erna kwamt er een kei harde stilte door het lokaal .
We keken elkaar vaak aan .Tot het moment dat we zomaar begonnen te lachen .
SSSST zei de leerkracht . Mateo keek me geliefd aan .
Ik voel zijn been langs de mijne strijken .OMG gebeurt dit echt dacht ik .
Hij nam mijn arm en gaf een zoen.
ik leunde met mijn hoofd tegen zijn schouder.
hij gaf me een zoen op me voorhoofd .Voordat we het wisten ging de bel
*TRINGGGG
Opeens trok Mateo me mee de deur uit .we stapte samen hand in hand de straten over alsof we een echt stel waren .
Hij stopte eneens met stappen,keekt me aan en vroeg ' Wil je me vriendinnetje zijn ?
ik zei : Hier wachtte ik al 2 jaar lang op ...ja
Hij pakte me op en duwde me tegen het muur achter me .
Hij begon me eerst zachtjes te zoenen maar voordat we het wisten zaten we te lebberen MET DE TONG . Ik heb nog nooit gelebberd en nu gebeurd het gewoon met de jongen van me dromen !
Maar opeens trilde me mobieltje en beet ik per ongeluk op zen lip .
We keken elkaar gelukkig aan .
Het was me moeder die vroeg zich af waar ik blijf ?Kom ik breng je wel naar huis .
Na die dag kon me leven niet meer stuk
weken gingen voorbij .
Tot op een dag belde de moeder van Mateo me .ik nam op en hoorde haar huilen .
ze zei eerst niets dus ik zei hallo....geen antwoord
eneens zegt ze dat Mateo in het ziekenhuis ligt .Ik barste in tranen en begon vragen te stellen IN WELKE ZIEKENHUIS !? IS ALLES GOED MET HEM ?! LEEFT HIJ NOG ?! ze zei alleen dat hij in AZ SINT-LUCAS ligt .
Dus ging ik erop af . Toen ik daar aankwam zag ik de moeder en vader samen te wachten in de wachtkamer. Ik ging naar hun toe en vroeg als ik hem kon zien maar de dokter zei dat Mateo voorlopig niemand wilt zien voor zijn eigen best wil. De moeder zei dat hij verongelukt was toen hij iets voor JOU wou kopen . Ik begon te wenen
Ik kon hem niet alleen laten dus wachten ik zo lang mogelijk .uren gingen voorbij dagen zelfs ...uiteindelijk kwam de dokter en vroeg of ik eventjes kon gaan zitten .
Ik wist direct dat dat niets goed betekende dus rende ik zo hard mogelijk het ziekenhuis uit naar huisik loopte naar de keuken ik pakte een keukenmes stormde me kamer binnen . en begon een brief te schrijven voor al de mensen die van me houden .
ik begon te wenen en te schreeuwen WAAROM JIJ IK HOU VAN JE EN IK LAAT JE NIET ALLEEN NU DAT JIJ DOOD BEN HEEFT HET LEVEN GEEN NUT MEER . ze mikte met de keukenmes recht op haar hart en zei nog een paar laaste zinnen ...ALS IK NU ZELFMOORD PLEEG ZIJN WIJ DAN VOOR ALTIJD SAMEN IK HOU VAN JE ze rende tegen de muur aan en de mes steekt in haar lijf recht in haar hart .
Een halfuur later komt haar moeder thuis ging ze naar de kamer en zag haar dochter vol met bloed op de grond . ze begon te huilen en te huilen en nam de telefoon en belde de politie .
de politie bevestigd dat ze zelfmoord heeft gepleegd en opslag dood is .
Maar wat Lisa niet wist is dat Mateo niet dood is de dokter wou zeggen dat hij nipt het gehaald heeft .
de volgende dag kom hij er achter over lisa en besluit ook zelfmoord te plegen door van het dak van het schoolgebouw te springen .....hij liet een brief achter met daarin
beste ouders vrienden en familie
ik heb besloten om zelfmoord te plegen
het leven heeft geen zin meer zonder lisa
me leven stortte in toen ik het gehoord had !
nu ben ik bij haar in de hemel
ween alsjeblieft niet om mij het was de enige keuze die ik had
en ergens op het dak ligt er een doosje met een ketting erin voor lisa
dit wou ik haar normaal gezien geven.
ik hoop dat jullie dit rond haar nek doen voor jullie haar en mij gaan begraven.
liefst Mateo
Dit was een korte verhaal over 2 geliefden die elkaar nooit meer laten gaan .
en zo zie je maar dat sommige mensen iets TE veel van elkaar houden
schrijver -----> Rojda
JE LEEST
My first and last crush
Short Storywel...hier gaan we weer morgen school na school studeren daarna eten en daarna naar bed elke dag hetzelfde tot...hij mijn leven binnenkwam...