MURDER IN THE FIFTH STREET
Probudio me jebeni mobitel. Protegnuo sam ruku i dohvatio mobitel. Nisam ni gledao tko zove . Samo sam se javio.
"Jutro inspektore Payne ovdje Maxwell "
"Da,nešto se dogodilo?" Rekao sam pospano .
"Možete li doći trebali bi razgovarati."
"Okej,a kada?"
"Za jedan sat. Je li to uredu?"
"Uredu je,vidimo se"
"Vidimo se " poklopio sam
Nevoljko sam ustao iz kreveta i otišao pod tuš. Izašao sam iz kupaone te se obukao. Naručio sam u sobu doručak te upalio televizor.
Čuo sam kucanje na vratima i otvorio ih. Uzeo sam pladanj s doručkom i sjeo te pojeo. Bilo je vrijeme da krenem na dogovor s Maxwellom. Izašao sam iz hotela te sjeo u auto. Zaputio sam prema adresi koju mi je Maxwell u međuvremenu poslao.
Nakon malo duže vožnje stigao sam pred policijsku postaju. Bila je ogromna. Odmah na početku je bila recepcija.
"Oprostite možete li mi pomoći?"
"Da izvolite" rekla je plavuša koja je bila na recepciji.
"Gdje mogu naći ured inspektora Maxwella?"
"Idite dizalom na treći kat i druga vrata desno."
"Hvala vam" rekao sam te otišao u dizalo. Pritisnuo sam broj 3 . Stigao sam na treći kat te brzo našao vrata njegova ureda i pokucao.
"Uđi "
"Dobar dan " rekao sam.
"Sjednite inspektore Payne"
"Možete preći na Liam"
"Okej Liam,također možeš mi prestati persirati ako želiš"
"Može"
"Dakle Liam ovako. Čuo sam dosta dobrih stvari o tebi od tog tvog bivšeg šefa. Da jako brzo rješavaš slučajeve i imam ponudu za tebe. Budući da bi nam dobro došao netko novi nudim ti posao inspektora"
"Posao?"
"Da,ako želiš naravno. "
"Gle posao bi mi dobro došao,volim svoj posao,ali znaš da je moj prioritet hvatanje mr. Yellowa i da se on seli iz grada u grad i ja za njim . Ne znam koliko dugo ću biti ovdje"
"Razumijem,ali ću to sve zanemariti jer tvoje sposobnosti su izvanredne. Onda prihvaćaš li posao?"
"Prihvaćam"
"Odlično Liam,od ovog trenutka smo kolege. Značku i pištolj ćeš dobiti na četvrtom katu i imamo već slučaj. E da tvoj ured je do moga odmah."
"Imat ću i ured?" Iznenađeno sam upitao.
"Naravno "
"Oh pa hvala. Idem po pištolj i značku"
"Hajde,onda idemo na mjesto zločina. Još nešto ključevi tvog službenog auta i auto stižu sutra."
Klimnuo sam glavom te pošao na četvrti kat. Ovo je ispalo odlično. Posao će mi super doći. Volim raditi svoj posao. Hvatati kriminalce i spašavati ljude. Stigao sam do mjesta gdje trebam uzeti pištolj i značku."
Gospodin koji tamo radi mi je sve dao i poželio mi dobrodošlicu. Što svi već znaju da sam novi?Uzmem pištolj te ga stavim u futrolu(ono u što policajci stave pištolj). Dođem do Maxwellovog ureda te mi kaže da krećemo.
"Gdje idemo?"
"U the fifth street. Tamo se desilo ubojstvo"Nakon dvadesetak minuta vožnje stižemo na mjesto zločina.
Tamo su već forenzičari.
"Gospodo ovo je naš novi kolega inspektor Liam Payne ." Rekao je Maxwell.
Rukovao sam se svima. Dečko s naočalama je forenzičar stručnjak za sve. Zove se Steve. Tu ima cura koja je glavna u laboratoriju Christina i patolog David.
"Onda što imate od tragova ?" Upitao sam.
"Samo tragove guma,koje će biti poslane na analizu"
"Što znamo o žrtvi doktore David"
"Samo David molim te ,žrtva je muškarac pretpostavljam starosti oko 30 godina. Ubijen je metkom u čelo. Više ću znati nakon obdukcije"
"Okej,jeli žrtva imala podatke uz sebe?"
"Nismo pronašli ništa"rekao je Steve.
"Ali uvijek pomoću DNK možemo saznati tko je on" ubacila se Christina.
"Uredu,kada će te znati nešto više?"
"Sutra ujutro" rekli su svi u glas
"Uredu budući da nemamo što više raditi ovdje idemo"Maxwell i ja sjeli smo u auto.
"I onda kakav ti se čini prvi slučaj?"
"Pretpostavljam da je ubijen zbog svog novca. Ona odjeća na njemu je markirana pa je žrtva vjerojatno bila bogati biznismen. "
"Dobro za početak. Vjerujem da ćeš jako brzo riješiti ovo"
"I ja se nadam"
Ostatak vožnje protekao je u tišini. Vratili smo se nazad u ured. Obavili smo neke formalnosti oko ugovora i to te mi je Maxwell rekao da mogu ići. Bilo je 17 sati. Odlučio sam vidjeti jedan stan . Vidio sam oglas u novinama. Odvezao sam se na tu adresu te pozvonio. Četvrt se čini jako lijepa. Zgrade su veoma moderne .
Vrata mi otvara gospođa srednjih godina.
"Dobar dan,ispričavam se na smetnji. Došao sam zbog oglasa za stan."
"Da,iznajmljujem stan preko puta"
"Odlično,mogu li ga vidjeti?"
"Naravno " izašla je to došla do vrata drugog stana te ih otključala. Ušli smo u stan te krenuli u obilazak. Veoma je velik i raskošan. Lijepo je uređen i sviđa mi se . Završili smo obilazak.
"Što kažete onda?"
"Mislim da bih se uselio ovdje"
"Odlično" rekla je.
"Koliko je najamnina?"
"300 dolara"
"Prihvatljivo je. Kada se mogu useliti?"
"Kad god želite mladiću" radosno je rekla.
"Sutra navečer"
"Dogovoreno ,prva stanarina je na kraju mjeseca"
"Odlično,hvala vam"
Izašli smo iz stana te sam otišao. Odlično našao sam stan i posao. Krenulo je sve dobro. Došao sam u hotel te se bacio na krevet i upalio televiziju. Ubrzo sam i zaspao .
YOU ARE READING
Yellow Tulips {preuređuje se}
FanfictionSerijski ubojica Mr.Yellow koji uvijek ostavlja isti trag .. žute tulipane.. Weather forecast for tomorrow : just dark and Mr. Yellow Cover by:Ivona1950 started: 30.10.2015.