Prvý deň v škole

66 6 2
                                    


Volám sa Alisson,mám 13 rokov.Mám mladšiu sestru ktorá sa volá Katy a má desať rokov.Moje najobľúbenejsie predmety sú:
biológia,chémia,telesná,fyzika a matika.Presťahovali sme sa do Amsterdamu kde chodíme na Whitehouskú základnú školu.Keď som prišla do triedy pozastavili ma tri dievčatá ktoré sa volali:Kirsten,Olívia a Zara.Potom ako sme sa zoznámili som sa spýtala všetkých dievčat ze či by sme mohli byť najlepšie kamarátky. V tej chvíli skrikla Kirsten že by to bol dobrý nápad a súhlasili s tým aj Olívia a Zara.Po rozhovore  sme si museli sadnúť do lavíc pretože sme mali slovenčinu a Olívia mi rýchlo povedala že máme na slovenčine starú a prísnu učiteľku. V tom momente vtrhla do triedy plnom parou učiteľka a všetci sa postavili a potom si sadli.Učiteľka sa obzrela po žiakoch a povedala:,,No dnes tu máme novú tvár pod pred tabuľu a povedz nám niečo o sebe".V tej chvíli prišiel do triedy chalan z áčky a slušne si poprosil o podpísanie do triednej knihy.Ešte pred tým než odišiel sa po mne obzrel a ja som sa naňho pozrela tiež.Po tej chvíli má hneď začali ohovárať dievčatá v našej triede ktoré boli doňho.Bol veľmi pekný a milý.V našej triede sa mu chalani vôbec nevyrovnali.Už som chcela aby skončila hodina,a v tej chvíli sa ma učiteľka spýtala že či som ešte prítomná a potom som o sebe začala rozprávať koľko mám rokov,kde bývam a atď...
Keď skončila hodina,tak ku mne prišli moje kamošky a povedali mi že ten chalan čo k nám prišiel do triedy sa volal James.V tej chvíli sa mi začervenali líca a Kirsten do mňa štuchla a povedala:,,bodaj nie si doňho zaľúbená!"a ja som jej v tom momente povedala že sa mi len páči.A Kirsten sa znova ozvala:,,Pre začiatok je to dobre".Po prestávke nám oznámili že sa pokazilo potrubie na dolnom poschodí a vyhlásili že máme ísť pre bezpečnosť domov,a že oprava potrubia potrvá 3 dni.Potom som si v duchu povedala:,,milé a to hneď prvý deň v škole. Po škole sme šli na bubblelogy v meste,a rozprávali sme sa,čo budeme robiť zajtra.Potom Zara navrhla,že by sme nešli na nejaký výlet, do nejakého iného mesta.Potom som povedala že by to bol nápad.Samozrejme aj Olívia a Kirsten mali dobré nápady ktoré by nevyšli, pretože by sme museli cestovať dva dni.Keď som dopila bubblelogy, zavolala mi mama a povedala,že mám ísť po sestru lebo má veľa práce a cesty sú v pondelky preplnené autami.Potom som šla busom za sestrou do školy ktorá bola v družine s mojou učiteľkou slovenčiny.Učiteľka mi ju odovzdala.Šli sme domov a ona si ako poctivý žiak šla robiť d.ú.zatiaľ čo som už mala v ruke naše šteniatko Lyru a dávala som jej jedlo.Keď som sa s ňou dohrala,zobrala som do ruky notebook a šla som pozerať môj obľúbený seriál TEEN WOLF.Po hodine pozerania seriálu som si aj ja musela spraviť d.u.,zatiaľ čo sa sestra hrala na dvore s Lyrou.Keď som bola doučená,moja sestra sa dohrala so psom a v tej chvíli prišla mama aj otec.Otec si šiel ľahnúť lebo bol unavený z roboty, a ja som mame pomáhala spraviť na večeru špagety.Potom sme si všetci sadli ku stolu a večerali sme moje výborne špagety.Večer som sa na dvore pohrala s Lyrou, a potom ešte pozrieť jednu časť seriálu.Po seriáli so mnou spala Lyra.Zaspala som a snívalo sa mi o super výlete aký budeme mať zajtra.

Prvý deň v školeWhere stories live. Discover now