Again boring day and not quit

19 4 0
                                    

Хей ... аз съм Алиша Колдън и това е поредния скучен ден . Лежа на леглото и слушам музика на айпода си . Слушам любимата си песен на Skylar Grey - Addicted to love . Отново забивам поглед в тавана и си мисля , кога ли ще си отида. Не сериозно откакто се преместих в Северозападен Лондън дните ми станаха тъпи и скучни . Много добре си ми беше във Флорида . Но трябва да слушам родителите си ... оо боже кой го прави в днешно време ? НИКОЙЙЙ .. Но не аз трябва да го правя ... FUCKING LOGIC ! Майка ми е много мъдър човек може би от нея съм взела мъдрите си мисли но баща ми е доста избохлих и често прави проблем от най - малкото ... да и това нещо съм го взела ... за бога можеше да взема само парите му не и тъпия характер .... но както и да е ... все се надявам нещо яко да се случи в живота ми ... все си казвам и утре е ден .. се ще се случи нещо интересно ... но не едно и също само дето вече ,, готините '' вкарват зубарите с главата надолу в тоалетната и ги снимат.... ъхххх... това е доста гадно ... но животът е такъв . И телефона ми звънна ..

- Хей , момиче как си ? - дап това беше бодрия и винаги весел глас на Лейла .

- Хей ... добре съм - казах с отекчена нотка в гласа.

- Виж какво , не съм ти се обадила за да слушам негативизама ти ! Днес от 22:00 pm. ще има концерта на One Direction а след това и Вип парти ... на което съм поканена и агензията ми дава една покана.... тоест идваш с мен .

- Офф... не ми е до концерти и Вип партита ... а и не можеш ли да вземеш Ариа с теб ? - отново отвърнах с отегчение .

- Не , немога . Ариа е на ревюто на модна къща "StarGirl". А и ще бъде весело а нали ти това искаше ? - да наистина няма как да и откажа ...

- Оффф... ок в 21:40 бъди пред нас ! - може би ще е забавно .

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Nov 05, 2015 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

You are all I wantWhere stories live. Discover now