De volgende morgen sta ik op. En app meteen weer met haar
Ik: Yo. Ben er weer sgat
Clodette: Voor als je me Rl naam wilt weten: Emma
Ik: Wat een leuke naam. Ik heet Digo
Clodette: Ik vertrek zo, jij?Ik lach, en schiet in me kleren.
Ik: Ik vertrek ook.
Ik stap op de fiets. Dan zie ik haar. Het is een slank meisje, ze heeft blond lang haar en mooie blauwe ogen. Wow. Dat is het enige wat ik denk als ik haar zie.
'Ben... Ben jij Digo?' Ik lach. 'Jup.' Het meisje staart me ongelovig aan. 'Jij.Bent.Knap.' Ik bloos. 'Dank je.' Dan buig ik voorover, zoals afgesproken, en geef ik haar een zoen op haar lippen. Ze proeven naar aardbeien en ze zijn zijde-zacht. Het meisje stribbelt niet tegen, en slaat haar armen om mijn nek, ik leg mijn handen op haar onderrug. Zo staan we nog minuten lang te zoenen. Totdat ik loslaat. Haar ogen staan vrolijk, lief, grappig en intelligent. 'Wil je mijn meisje zijn?' 'Ik ken je niet goed, maar je zoent lekker. Is goed.' Het meisje straalt als ze de laatste woorden uitspreekt. 'Okee. Tof.' 'Maarre... Digo. Hoe ken je me?' Ik weet niks te bedenken. 'Facebook.' Zeg ik klein. Aan haar gezicht te zien, staat die op onweer. 'Hoezo van Facebook? Ik dacht dat je me écht leuk vind!' Gild ze. Ik probeer haar te sussen. 'Je mag allerlei kadootjes!!' Zeg ik nog. 'Nee, je bent een vieze klootzak!'
Mensen, wat ik hiermee probeer te bereiken is: niet iedereen is perfect, en... Pas op. Mensen kunnen zich anders voordoen op het internet dan dat ze werkelijk zijn. Xxx