M-am gandit pentru o poveste sa combin doua legende faimoase : Bloody Mary si Jeff the Killer .Sa incepem
In Londra , prin anul 1998 se nasc adevarate crime inexplicabile . Adevaratul criminal din spatele acestor infractiuni era nimeni altul decat Jeff ( cunoscut sub porecla Jeff the Killer) .O fata tanara numita Mary s-a indragostit de acest gentleman care purta incontinuu o masca ( din cauza taieturilor... Jeff şi-a făcut-o pe Mary iubita ca să facă o nouă crimă.Si una apetisanta .Intr-o seara , fata merge la el. Mary zice:
- Ohh Jeff dragule a fost ce mai bună noapte . Multumesc ca imi esti iubit .
Gandurile lui Jeff erau pline numai de idei mortale de a o ucide pe biata fata ...
- Jeff n-ar fi cazul să îţi dai acea mască jos ? Inca nu ti-am vazut fata ...
- Nu nu dragă o sa îmi dau această masca jos când o sa ajungem la mine acasă .
Cei 2 au ajuns in sfarsit acasa la criminal ..
- Jeff îţi dai masca jos?
- Da da dragă
Când şi-a dat masca jos Marry a înlemnit.:
:affraid:
- O Jeff dragule.. Ce ai păţit?
El se ridica incet din pat , lasand-o pe Mary intr-un suspans si frica uriasa .. El se duse pana la un sertar ca sa isi aleaga arma ..
- Draga mea Mary , cred ca ai auzit de crimele din zona .. Cum sa iti spun mai frumos si mai calm . In noaptea aceasta vei muri .. Eu team ademenit să fii iubita mea numai ca sa te omor pur şi simplu . Vroiam unpic de distractie ..
Inainte ca fata sa poata face ceva , a injungjiat-o cu sange rece ..
- Jeff eu tot şi aşa tot te-aşi fi IUBIT.Team iubit şi o sa te urmaresc si dupa moarte ..
El nu mai putea sa auda astfel de lucruri . I-a despicat fata lui Mary si dupa fara unpic de vina plecase .. Dupa cateva zile , politistii au gasit-o pe Mary intr-o balta de sange fara inima ...
Jeff este căutat de poliţişti din 2005 când a făcut acele crime îngrozitoare cu tatăl. Fratele şi mama lui.
Marry înainte să moară , s-a uitat într-o oglindă şi a spus un fel de incantatie ...
Pe oglinda curse nu mai sânge. Spiritul ei a fost capturat in acea oglina pe veci ...Ea poate fii chemată: noaptea stingi luminile pui două lumânări şi zici de 13 ori în fata oglinzi Bloody Marry. Dacă zici BloodyMarry eu sunt Jeff va venii şi te vă omora.