Sopa High School
8.00a.m
Kring2~(bunyi Loceng)
Dlm klass
Suho:Weyh cikgu Sparta dtg cepat duduk!!!
*Semua pelajar dlm klas cepat2 duduk lepas dgr yg cg jongkook dtg
C.Jongkook: Selamat Pagi semua
Klas:Selamat Pagi Cikgu Jungkook!!
C.Jongkook: K seblum saya start saya punya pengajaran saya nk perkenalkan pada awak semua kawan baru awak semua actually bukan lah baru sgt dia ex pelajar sekolah nih mesti semua kenal kan ok Hyun mari masuk dan introduce yourself...
*semua pelajar dlm klas berbisik lepas dgr nama Hyun*
Hyun: Anyeong rasanya semua dah kenal saya kan x perlu kot saya nk perkenalkan diri saya lagi
C.Jongkook: emm betul jugak kan btw dah 2 tahun x jumpa mesti banyak benda yg kwn2 kamu nk tanya ok siapa ada soalan nk tanya kat Hyun tlg angkat tangan..
Xx1:Saya cikgu!! Saya nk tanya betul ke nih Hyun yg tomboi dulu tuh asal lain je tengok
Xx2:haah la saya setuju
C.Jongkook:haih kamu semua nih betullah nih kawan kamu tuh just dia dah berubah je jadi makin cantik..Ok lah dah x de soalan dah kan rasanya Hyun dah boleh duduk kot kesian dia mesti penat berdiri.. ok kamu boleh duduk sebelah jungkook kamu kenal kan..
*Hyun just angguk then jln pergi kat tempat dia*
Cg.Jongkook: ok semua bkk buku m/s bla bla bla...
Kring~~
Rehat
*Hyun tengah kemas buku then jk tegur dia*Jungkook:Hai Hyun lama x jumpa still lawa cam dulu
Hyun: hehe mana ada nk tipu pon agak2 ah kau pon join sekali kan gelak masa aku kena reject ngan V dulu..
Jungkook: mana ada aku gelak kat kau!! Pandai2 je kalau kau nk tau aku lah org yg pujuk kau dulu..
Hyun:ohh jadi kau lah stranger yg duk buat lawak bodoh kat aku tuhh btw thanks lah kalau x sbb lawak bodoh kau tuh mesti aku dah gilerr sbb fikir mcm mana nk revenge..
Jungkook: hehe dah lah kau x nk rehat ke?
Hyun: nk pergi lah nih tapi rasa mcm mls pon ada sbb x de kwn..
Jungkook: emm kalau mcm tuh apa kata kau rehat ngan aku nk??
Hyun: x pe ke? X marah ke member kau nanti?
Jungkook: ah lantak diorg lahh!! Lagipon x slh an aku nk rehat ngan crush aku??
Hyun: crush?? Siapa crush kau?
Jungkook:*tunjal kepala hyun* ish blur lah kau nih dah tentulah kau crush aku!! Siapa lagi!!
Hyun:Ish!!mana lah aku tau!! X pyh lah tunjal2 kepala org!!
Jungkook: ala syg kitew mrh pulak.. hehe jgn lah majuk emm.. emm..*buat aegyo*
*then bts dtg klas tuh sbb diorg tunggu jungkook x sampai2*
Rap Mon: woi Jungkook kau nk rehat ke x nih?!!penat kiteorg tunggu kau tau x!!
Suga:tah kita penat tunggu dia, dia boleh plak dating dlm klas nih!!
Jimin:Tapi an mcm aku pernah jumpa ah minah nih..
V:kan3 mcm pernah nampak..
-mmg lah dah kau buat malu aku depan satu sekolah boleh pulak kau lupa aku- Hyun
Jungkook:Adoi hyung nih ni Hyun lah budak tomboi tuh
Yg lain ternganga lagi2 V sbb x sangka org yg dia reject dulu skang nih cun melecun hehe
Hyun: eh dah lah jungkook aku gi dulu panas pulak duk sini nk kena menghadap muka org tuh!!bai!!
Jungkook:eh Hyun tunggu aku!!! Eh V hyun kau punya pasal lah nih!!!
V: eh aku pulak!!..
Continue
Sory tau x bestt but I try my best..
YOU ARE READING
L.O.V.E
RomanceJungkook(BTS) Hyun Bts(Jk friends) Jin ah Stephanie Emelyn G (Hyun Friends) Sinopsis:Hyun nih asalnya tomboy but dia minat kat kingka skolah tuh 'V' One day dia confess dkt V tapi V tolak mentah2 depan satu sekolah pulak tuh Hyun rasa malu sgt then...