Jeho komorník, chtivý.

4.2K 229 33
                                    

Sebastian (MizukiSutcliff) - normálně
Ciel (SweetieAlien) - tučně

Byla noc a já byl v ložnici u mladého pána, který spal. Jindy bych tam nebyl, ale teď jsem tam byl. A oči mi zářily vzrušením. Mladý pán spal, ale ne klidně. Ze spaní se kroutil, vzdychal moje jméno a občas i nesouvislé věty. Mohl jsem si bezpečně domyslet, co se mu asi zdálo. "Ah...Sebastiane...vem..vem si mě...to je..rozkaz" napůl zakňučel a napůl zavzdychal mladý pán a já se tím jen kochal. Jen velmi těžko tohle od něj uslyším, pokud nebude spát. Je tak rozkošný.

Zase se mi zdál sen o mně a Sebastianovi. "Ah...Sebastiane...vem..vem se ...to je..rozkaz" zakňučel jsem. Netušil jsem ,že mluvím ze spaní a tohle moje mumlání slyšel i nezvaný host. "Sebastiane" zavzdychal jsem ,když se do Sebastian udělal. Probudil jsem se a spatřil jsem Sebastiana ,sedícího na posteli. Na tváři měl šibalský úsměv a oči mu zářily vzrušením. "Vážně chcete abych si vás vzal?" zeptal se . "C-co?" zeptal jsem se rozrušeně. "Mluvíte ze spaní mladý pane".

"Mluvíte ze spaní, mladý pane." Řekl jsem, když se na mě nechápavě díval. Byl roztomilý ,jako nějaké kotě. Kdybych měl být neohleduplný, vezmu si ho hned tady a teď i bez jeho souhlasu. Mladý pán se začervenal, sladké... "O čem to mluvíš Sebastiane? Jdi pryč, chci spát." Lehl si a zakryl si peřinou hlavu. Stále jsem tam s úsměvem seděl. "To od vás není pěkné ,mladý pane, takhle mě vzrušit a pak mě jednoduše poslat pryč." Dělal jsem na oko zklamaného. Naklonil jsem se k mladému pánovi a stáhl mu peřinu z obličeje. Naše obličeje dělilo jen pár centimetrů.

Naše obličeje dělilo jen pár centimetrů. Sebastian se přiblížil svými rty k těm mým ale uhnul. " jsem ti to řekl jednou. Chci spát, tak běž pryč" sykl jsem nepříjemně a zachumlal jsem se do peřiny. jsem skoro spal, ale něčí ruka na mém ctěném pozadí znovu probudila. "Sebastiane ,nech toho!" řekl jsem mu a ruku jsem mu dal pryč. "Prosím vás, co by jste mi udělal? jsem démon, zatím co vy jen ubohý človíček." uchechtl se. nikdo urážet nebude. Napřáhl jsem se a dal jsem mu facku. Bolelo to mnohem víc než jeho. Nechápavě jsem se na něj divál. "T-tebe to nebolelo?" vykoktal jsem. Sebastian se jen usmál. "Bylo to jako pohlazení"

Jeho komorník, chtivý.Kde žijí příběhy. Začni objevovat