1.kapitola-Začiatok

698 36 5
                                    

Renesmee sa zobudila už o 5:25 ráno.Nevedela som prečo po mne zdedila len oči a zlé sny.Keď si všimla ako uprene sa na ňu pozerám,spýtala sa ma:

"Si v poriadku?"

"Len som sa zamyslela zlatko,nemusíš ma stále kontrolovať."

"Len som sa zľakla či si nerozmýšľala nad Volturiovcami"

"Určite nie,rozmýšľala som,že či si niečo nedáš na jedenie."

""Áno mami,prosím!"

"Idem s Edwardom na lov,keby si niečo chcela,choď za Rosalie a ostatnými."

''Dobre,pa''

"Pa''

Vyliezla som z postele a zašla za roh.Edward tam už stál pripravený ísť na lov.

''Ako si vedel,že chcem ísť s tebou na lov?''

''Renesmee si predomnou myšlienky chrániť nevie.''

''Na to som zabudla.''

Prešli sme popri Rosalinej izbe a začuli sme jemný smiech.Edward sa zasmial.Viem si predstaviť čo tam asi Emmet a Rosalie robia.Zídeme po schodoch dole a vojdeme do lesa.V lese je ticho a vôňa prírody je cítiť veľmi intenzívne.Bývam tu len 2 a pol mesiaca a už mi Edward stihol ukázať miesta kde sa srnky chodia napiť,veľký strom na ktorom je veľa veveričiek a miesta kde loví puma.Započúvam sa ako mi to hovoril Edward v prví deň môjho nového ja.Započujem šuchotanie lístia a lámanie konárikov neďaleko nás,rozoznám pach krvi,bahna,vody a srnky samotnej.Viem sa väčšinou ovládať ale už dva týždne som nepila krv.Edward vraví,že najväčší rekord je le 10 dní.Zapípa mi mobil a uvidím,že mi píše Jacob.Mobily si berieme na lov keby sa náhodou niečo dialo.
Jacob Black:
Renesmee by si dala na raňajky varenú krv,skúste uloviť niečo veľké.Chce aj Rosalie,Emmet,Alice a Jasper.
SMSku ukážem Edwardovi,len prikývne a rozbehne sa na miesto kam som chcela ísť aj ja.Volám to zátoka šeliem.Je to malinké jazierko do ktorého chodia piť pumy,Vlci a iné lesné šelmi.Ja ulovím Srnku neďaleko jazierka a Edward uloví pumu ktorá chceli zabiť môj úlovok.Rozhodneme sa sadnúť si na skaly a pozerať východ slnka.Keď slnko už výjde,rozhodneme sa ísť pomalým krokom domov.Jacob mi napíše krátku správu:
Rýchlo!!!

Twilight saga: východ slnka(skončené)Where stories live. Discover now