4.kapitola Útek

316 19 2
                                    

Bella:

Najprv s autom višli Alice,Jasper a Edward.Po 5 minútach sme višli aj ja a Renesmee.

''Kam ideme mami.''opýtala sa

''Musíme odísť,poviem ti potom.''odpovedala som jej.

Zrazu na auto niečo skočilo.Nikto na ceste nebol,tak som začala klučkovať a votrelca som sa snažila zabiť.

''Čo robíš!!!''kričala asi Rosalie.

''Rosalie?''

''To som ja Bella,nechaj ma''spomalovala som až som zastavila.

Do auta nasadlo dievča celé od dymu a popola.Šaty mala celé čierne,len na veľmi malých kúskoch šatách si zachovali svoju modrastú farbu.A po lícach jej stekala voda ako slzy.Vypadala byť smutná,naozaj to vypadalo,že plače.

''Čo sa stalo?''spýtala som sa jej

''Choď,cestou ti to poviem.''povedala

''Hovor''vyzvala som ju.

''Potom ako ste odišli,zapojili sa všetci upíri,ktorý tam boli.Bolo ich veľa,nemali sme šancu.Na pomoc prišli aj Jake,Sat a Lia,ale stále ich bolo veľa.Emmett a ja sme bojovali spolu,vlci spolu a Karlajl s Esme spolu.Emmetta chytili a...''po poslednom slove nič nepovedala.

''A zabili ho''dopovedala za Rosalie Renesmee.

''Hej''povedala Rose

''Teda aspoň myslím,že som prežila iba ja.''

''Iba ty?''

''Hej,hodili na dom zapalovač,ja som ušla a ostatní tam vrieskali od bolesti,zrazu prestali a ja som spadla do potoka takže som tiež už nehorela.''

''Možno ich ukradli''

''Aj to ma napadlo''povedala Rose.

''Chcú aby sme sa vrátili pre nich,nezabijú ich pokým tam neprídeme.''povedala Nessie.

''Ako to vieš?''spýtala sa Rose

''Učili sme sa to na Geografii.''

''Super,život Emmetta záleží na živote toho blázna.''

''Rose''napomenula som ju

''Náhodou,pán učiteľ Blaho je veľmi dobrý uči aaaa teľ.Som unavená,dobrú.''

''Dobrú zlatko''

''Dobrú Nessie.''

Ráno sme už boli na letisku v Seattli.Mali sme letieť do Rio de Janeiro na ostrov Esme.Povedali sme Edwardovi čo sa stalo a potom sme išli kúpiť Rosalie nové šaty.Vybrala som jej iba čierne tričko a tmavo-modré legíny.Čirne tenisky a kúpili sme jej aj gumičku do vlasov.Let bol o 17:20.Je 10:12.Rozhodli sme sa,že si ešte kúpime plavky,knihy,oblečenie a iné veci na ostrov.

''Ahoj,máme všetko?''opýtala som sa Edwarda na letisku o 16:55.

''Mali by sme''povedal

''Nastúpte si do lietadla na Rio de Janeiro prosím.''povedal hlas z monitoru.Vybrali sme sa teda k lietadlu.Ja sedím vedľa Edwarda a Alice sedí za nami s Nessie.Jasper sedí s nijakou pani.Opriem sa o Edwarda a začnem čítať knihu.Teším sa,že znova ideme na ostrov Esme ale nie kvôli Volturiovcom.V Rio de Janeiro budeme musieť kúpiť jedlo pre Renesmee.

Vystúpili sme a zamierili do supermarketu.Tam sme kúpili všetko potrebné a Edward šiel objednať čln.Našiel malý,hnedý čln s 5 miestami.Renesmee si sadla na mňa a Edward šoféroval.Všetko sme naložili a vyplávali sme.Rosalie smútila za Emettom.

''Netráp sa.Dobre mu to padne keď budeš smutná.Presne to chcel,aby si sa nezmohla na slovo a aby si si myslela,že si sama a opustená.Ty nie si ale sama.Máš nás''povedala Renesmee.Všetci sme sa na ňu pozreli a ona sa na hlas zamyslela.

''Myslím,že toto mal v pláne.Teraz nás bude vydierať a nakoniec.Puf.Bude po nás.''rozmýšlala Renesmee.

''Ostrov''povedala.

Zastavili sme a vystúpili.To čo sme zazreli nám vyrazilo dych.Renesmee sa za nimi rozbehla a všetkých vyobímala.Ostatní sme tam len stáli ako prikovaní.Videli sme...

Ahojte ľudia!

Prepáčte za krátku časť ale som unavená a je okolo pol druhej ráno.Odpustite,nabudúce sľubujem,že bude dlhšia.Prepáčte aj za meškanie.Dlho nebola žiadna časť.Tak šťastné a veselé vianoce vám praje...

hanulienka!!!

Twilight saga: východ slnka(skončené)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang