Sajnálom Anya

42 1 0
                                    


-----------------

Sajnálom anya hogy voltam anyira hülye hogy elkezdtem veled veszekedni.Sajnálom hogy miattam kellett azokat a dolgokat csinálnod.És legfőképp azt sajnálom hogy miattam kellet meghalnod.Hogy lehettem ilyen hülye hogy azokat a szavakat vágtam hozzád.Bocsássdmeg kérlek a hibáimat.Mond anya, meg tudsz bocsájtani nekem?Meg tudod bocsájtani azokat a 25 éveket amikben olyan sok marhaságot csináltam és a fejedhez vágtam?Nem untad hogy mindig hiztiztem neked?Miért nem gyűlöltél?Miért nem mondtad azt nekem hogy eleged van már belőlem?Miért voltál olyan kedves velem amikor én olyan hülyeségeket tettem?Miért, miért,miért,miért???Miért kellet elhagynod?Ugye miattam, miattam volt az hogy meghaltál, ugye?Akkor és abban a percben nem kellet volna azokat mondanom neked.Bárcsak ha vissza tudnék menni a múltba és bocsánatott kérni tőled.

Tudod, anya én mindig rád gondolok, és arra a napra amikor ez mind megtörtént.Magamat hibáztatom azért hogy meghaltál.De ha most te itt lennél, akkor biztos azt mondanád hogy nem az én híbám volt, hanem a tiéd, és hogy ne szomórkodjak ott ahol pont most vagyok.De én ezen nem tudok túllépni.Tudod mit anya, nem híbáztattom magamat a halálodért, túllépek és folytatom az életem.Élek tovább mint egy normális ember, csak nélküled.

Anyának a lányától

----------------

Egy könnycsepp gurult le az arcomon.Annyira, annyira nem akartam sírni, de nem tudtom vissza tartani és nagy zokogásba törtem ki. Tudtam hogy erősnek kell lennem de nem ment, mert nem volt senki sem volt mellettem.Senki sem.

-Bocsámeg anya- mondtam -nagyon sajnálom anya, de nem bírom tovább - suttogtam magamnak.

Meg fogtam a kötelet és átdugtam a fejemet és meghúztam a nyakamig szorosan.Vettem egy mély levegőt és a széket ki löktek a lábam alól.

--------------

3 személy P.O.V
Egy ideig halatszodott egy kicsi nyögés, de aztán meg szűnt, és nagy csend lett.

Csend lett.Nem érződött semmilyen monzgolodás vagy hang a házból.Többé már semmi sem fog érződni, mert már mindenki elment, és soha többé nem fognak vissza jönni.Soha többé.

----------------------------------------

Remélem tetszet ez a oneshot.Tudom hogy egy kicsit szomorú lett de, megihletett valami és múszály volt le írnom.Na mindegy.Örülök ha tetszett.

Bocsánat anya ( ONESHOT)Where stories live. Discover now