YA <1>

34 5 3
                                    

Yeşil saçlarımı arkaya atıp masanın üstündeki sigaramı aldım.Duştayken sigara içmek insanı rahatlatıyordu.Banyoya girip üstümdekilerden kurtuldum.Küvetteki tıpayı takıp sıcak suyu açtım.

Suyun dolduğunu görünce küvete girip bedenimin suya alışmasını bekledim.Sigara paketim zaten küvetin yanındaydı.Uzanıp içinden bir dal aldım.Paketin içindeki çakmakla sigaramı yakıp, omuzlarıma kadar küvete oturdum.

Bu hissi çok seviyordum.Evet sıcak suyun altında sigara içmeyi.

Sigaramı derin derin içime çektim.2 Seneden beri sigara içiyordum.

Önceden kahverengi belime kadar uzanan saçlarım vardı.O zamanlar ne sigara içiyordum ne de piercinglerim vardı.Derslerim gayet başarılıydı,herkese gülümserdim,büyük bir arkadaş grubum vardı.

Zaten bu duruma gelmemin tek sebebi babamdı.Onun yaptıkları yüzünden bende değişmiştim.Davranışlarım değişmişti,duygularım gelişmişti,dış görünüşüm bile değişmişti.

Elime en sevdiğim vanilya kokulu şampuanımı döküp saçlarımı şampuanlamaya başladım.Saçlarımı güzelce yıkayıp vucudumu iyice lasyonladıktan sonra küvetten çıkıp tıpayı açtım.

Su büyük bir hızla yok olurken banyodaki havluyu vucuduma dolayıp banyodan çıktım.

Evde köpeğimle birlikte yaşıyordum.2 katlıydı fakat ben bütün katları kullanmıyordum.Sadece 2 kattaki odamı artı kıyafet odamı ve çatı katındaki spor odasını kullanıyordum.

Odama girip,iç çamaşırlarımı giydikten sonra altıma siyah şortla üstüme siyah üstünde ingilizce yazılar olan bir büstiyer giydim.Dolabımın yarısı büstiyer ve şortlarla doluydu.

Tırnağımda ki çıkmaya yüz tutmuş siyah ojelerin üstünden geçip gözlerime eyeliner çektim.

Ayağıma sandaletlerimi geçirip,çantamın içine telefonumu ve sigaramı koyduktan sonra hazırdım.

Anahtarlarımı elime alıp aşağı kata indim.Mutfağa girip hazır sandiviçlerimden birini alıp yemeğe başladım.

Yemeğimi bitirince kendimi dışarıya attım ve kapıyı kilitledim.

Arabama atlayıp çalıştığım bara doğru sürmeye başladım.1 seneden beri bir barda çalışıyordum.Aslında mimardım.3 sene birçok evin içini ben döşemiştim ama sonradan bu işi bırakmıştım.Dedim ya artık değişmiştim.

Saçlarım ıslak olduğu için ensemi ıslatsada aldırış etmeden güneş gözlüğümü taktım.Zaten hava açıktı kururlardı şimdi.

Çalıştığım barın önüne gelince arabamı her zamanki yerime park edip arabadan indim.Bu saatlerde barda pek kimseler olmazdı.Benim yapmam gereken birkaç işim vardı.

Barın her zaman girdiğim arka kapısından değilde ön kapısından girmeyi tercih ettim.Siyah büyük taşlarla süslenmiş barın ön kapısından girerken birine tosladım.

Kafamı kaldırıp bana çarpan (!) kişiye çıkışacağım an donup kaldım.Bir anda anılarım canlanmıştı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 29, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Yeşil AfetHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin