"Prepáč, ale toto je to po čom najviac túžim" povedala, odsunula sa a začala plakať. Ona je taka istá ako ja. Je na dievčatá. Sadla som si tesne vedľa nej. Jej tvár som si zobrala do mojích rúk. Pritiahla som si ju bližšie a začala som ju bozkávať. Bozkáva sa úžasne. Najlepšie sú na tom jej sladké pery, do ktorých som sa zamilovala ešte viac. Odtiahli sme sa od seba až keď nám začal dochádzať kyslík. Zhodila ma na postel. Ľahla si na mňa a začala ma bozkávať na krku. Potichu som vzdychala. Po chvíli ma začala vyzliekať. Potom mi začala masírovať prsia a ja som už vzdychala hlasnejšie. Znovu sme sa bozkávali a tak som ju tiež začala vyzliekať. Vyzerá úžasne.Po chvíli mi začala hladiť moju vagínu. Potom do mňa vopchala dva prsty. Vykríkla som. V tedy prestala.
"Prepáč. Ublížila som ti?" opýtala sa ma.
"Nič si mi nespravila. Môžeš pokračovať" povedala som a Sarah pokračovala v práci. Po chvíli pridala aj jazyk. Urobila som sa jej do úst. Všetko vylízala. Teraz je rad na mne. Chvílu som jej oblizovala prsia. Potom som do nej strčila dva prsty a neskôr som pridala aj jazyk. Po chvíli sa urobila. Ležíme vedla seba. Sme nahé. Občas sa bozkávame.
"Najlepšie narodeniny zo všetkých" povedala Sarah.