#1

93 8 2
                                    

Este prima zi de clasa a 11-a.Abia astept sa imi revad colegii.
Imi iau ghiozdanul in care am caietele de muzica,ma urc in masina fratelui meu si mergem spre liceu.

*In masina*

Jack:Deschiderea tine pana la 11.Daca nu esti la masina pana la 11:05 pleci singura acasa.
Eu:Poftim?Adica nu am voie sa mai stau putin cu Tess?

-Tess,adica Teressa Foster,este cea mai buna prietena a mea.Ne cunoastem de la gradinita.A fost mereu langa mine cand am avut nevoie de ea.Ne asemanam la anumite lucruri,dar totusi, ca si caracter ,suntem foarte diferite.Pur si simplu ne completam una pe alta.De aceea o iubesc ca pe o sora.Si,ca tot venii vorba,ar fi fost mai frumos daca era Tess sora mea....nu Jack fratele meu.-

Jack:Nu...poti sta cu Tess mai pe seara.La 11:30 am intalnire cu Issabelle, deci trebuie sa ajung neaparat acasa.

-Eww,Issabelle Adams.Am fost colege in clasele primare.Este de aceeasi varsta cu mine,suntem in acelasi liceu dar,spre bucuria mea,in clase diferite.Nu ma suporta din clasa a 3-a,de cand ii placea un baiat iar acel baiat ma placea pe mine,nu pe ea.Mi-a spus ca ma uraste pentru ca i-am "furat iubitul".Mie nici macar nu imi placea de el....si daca imi placea tot i-l lasam ei.Eram bf pana in clasa a 3-a,dar de cand cu faza asta s-a terminat tot.....De aceea si este cu fratele meu,ca sa ma enerveze,chiar daca nu prea are sanse.-

Eu:Si ce treaba am eu cu tine si aia?Eu mai vreau sa stau cu Tess.Nu ma poti lasa macar 10 minute?
Jack:Te las doar 5 minute pentru ca mi-ai facut iubita "aia".
Eu:Off stii ce?Lasa...la fix sunt la masina.Dar deseara ne duci pe mine si pe Tess la mall.
Jack:Ok.E bine asa.Acum hai,jos din masina ca am ajuns.

*La liceu*

Ies din masina,imi arunc ghiozdanul in spate si ma indrept incet spre poarta.Cand dau sa intru simt pe cineva cum alearga spre mine.Nici nu apuc sa ma uit sa vad cine e ca simt acea persoana in bratele mele.Era Tess,care ma saruta pe obraz si ma strangea de parca nu mai voia sa imi dea drumul.Atunci,siruri de lacrimi au inceput sa ne curga pe obraji.
Tess:Mi-a fost atat de dor de tine unicornule.-imi zice ea plangand-
Eu:Si mie de tine pufulete.Toata vacanta am asteptat momentul in care ne vom revedea.Acum spune-mi,cum a fost in Anglia?
Tess:Iti povestesc dupa.Acum trebuie sa mergem in clasa ca ne asteapta dirigu'.

In drum spre clasa i-am vazut pe fratele meu si pe Issa-eww cum se sarutau pe hol.Mi se facea rau.

Tess:Haide Jess trebuie sa ne grabim.-si ma ia de mana si incepem sa alergam-

*In clasa*

Dl.Diriginte:Buna ziua elevi,bine ati venit in clasa a 11-a.Inainte de toate....

Ma uitam in clasa.Erau toti acceasi,nu se schimbasera deloc in vara aceasta.Era ciudat.Dar stai....cine e tipul din banca a 3-a?Nu l-am mai vazut pana acum.Dar oricum voi afla,deci sa fiu atenta la ce spune dirigu'.

Dl.Diriginte:Avem un coleg nou.S-a transferat de la liceul din Florida pentru ca parintii lui si-au gasit de munca aici.Te rog,haide in fata.-si ii face semn colegului nou sa vina- El este Shawn Swift.
Shawn:Salut. -zice el incet catre toata clasa-
Dl.Diriginte: Sper sa va intelegeti bine cu el si mai ales sa il intelegeti pe el.Acum,ca sa fim sinceri,el nu are o situatie materiala foarte buna.S-a mutat aici pentru ca a primit o bursa si pentru ca parintii lui si-au gasit un loc de munca mai stabil.Sper sa il primiti si pe el in colectivul vostru.
Shawn: Asa sper si eu. -sopteste el-.
Dl.Diriginte: Asa.Acum ca te-am prezentat colegilor tai trebuie sa vedem cu cine vei sta in banca.Jessica Smith....

Oh nu!Mi-am auzit numele.Oare ce vrea dirigu'?Nici macar nu am fost atenta la ce vorbeste.

Dl.Diriginte: Vad ca stai singura in banca.Shawn,de azi incolo vei fi coleg de banca cu domnisoara Smith.

MomentsUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum