Det var Katia som plötsligt hade lagt sin hand på min axel. Vi ska gå nu sa hon. Då både jag och Omar märkte att alla stod och väntade på oss.
När vi kom ut från café:t bildades nån form av kram-ring alla krama alla och vi sa hejdå till varandra.
När jag kom hem gick jag och la mig direkt.
Cirka 45 minuter efter lyser min mobil upp som jag hade lagt på mitt nattygsbord. Det var Omar! och jag fick ett leende på läpparna direkt. Godnatt älskar dig mest❤️ stod det. Godnatt älskar dig mer än mest❤️ svara jag. Han svarade tillbaka med 10 röda hjärtan. Jag desamma.
Sedan minns jag inte vad som hände för jag somnade med mobilen i handen.
När jag kom in i skolan nästa dag såg jag Omar som stod vid sitt skåp och pratade med sina kompisar. Jag visste inte om jag skulle gå fram, helt ärligt visste jag inte om Omar kanske skämdes över mig för sina kompisar eftersom jag var 2 år yngre.
Men Omar såg mig och vinkade som han samtidigt började gå mot mig. Han gav mig en kram och vi kysstes.
Den dag skulle vår skolan åka och simma. Simhallen var för sig stor men jag fattade aldrig varför dom tog hela skolan samtidigt. När vi kom ut i simhallen bildades en halv ring runt skolans idrottslärare som drog massa regler om hur långt vi skulle simma och så vidare. Jag och min kompis lyssnade inte särskilt noga någon av oss vilket inte var det smartaste.
Sedan tog vi en bana och började simma lite som dom andra gjorde och försökte se vad dom gjorde. Efter en kvart ropade sim läraren att vi skulle livrädd så gå ihop två och två. Ska du va med Omar frågade hon? Utan att jag hann svara sa hon va det så kan jag vara med den nya tjejen som ja du vet är lite ensam. Å så var det tyvärr det var en ny tjej i vår klass som faktiskt var lite ensam men jag och min kompis hade pratat lite med henne på lunchen och så.
Plötsligt tar nån tag i min midja och gör "hästbätt" på mig. Jag hoppar till av skratt och vänder mig om. Det var Omar! Hej sa han med typ världens gulligaste röst och kysser mig. Sedan lägger han mig på rygg (fast i vattnet då) och tar ett livräddargräpp runt min haka och hals. Han simmar en längd och så byter vi tillbaka.
När vi var klara var det fortfarande folk som inte var klara. Så vi fick vänta. Då Omar tar mig mot bassäng kanten och kysser mig, å jag besvara kyssen. Han håller längst ner på min rygg och jag runt hans hals. Vi kysser varandra länge men inte för intensivt för vi är ju faktiskt i en simhall eller i en simbassäng.