SERENAY'IN AĞIZINDAN
Bugün sabah kalktığımda güneş ışığı yüzüme vurmuştu.Her zaman ki gibi üzerimi giyindim aşağıya indim annemle babam aşağıda kahvaltı yapıyolardı . Bu arada sizlere kendimi anlatmayı unuttum ben serenay aktaş 22 yaşındayım İstanubl üniversitesinde oyunculuk bölümü okuyorum aynı zaman da da futbol oynuyorum en yakın arkadaşım begüm ve merve (oflaz) her neyse kahvaltımı yapıp arabama bindim ve okula yol aldım tam arabayı park edecekken öküzün biri arabama çarptı. Arabadan indim çarpan öküze baktım...
HİLMİCEMİN AĞIZINDAN
Sabah uyandığımda alarmın iğrenç sesi geliyodu off hemen kapattım üzerimi giyindim annemgil aşağıda kahvaltı yapıyordu bende yapıp arabaya binip okula doğru yol aldım.Bu arada sizlere kendimi tanıştırayım ben Hilmicem intepe istanbul üniverstiesindedansçılık bölümü okuyorum en yakın arkadaşlarım murat ve turabi her neyse tam arabayı park ediyodum bir arabaya çarptım arabadan indim bir tane benim yaşlarda kız çıktı ama taş bu yaa yeşil gözleri vardı allahım noluyo bana her neyse...
S: Napıyosun be öküz dikkat etsene
H:pardon hanfendi isteyerek olmadı ben siz numarınızı falan verin ben tamirciye götürrümÜZGÜÜNÜM ARKADAŞLAR DEVAMI FAZLA VOTE GELİRSE GELECEK...