Hogwarts

100 13 1
                                    

Kada je vlak krenuo, Lily i Hermione su tražile mjesto gdje će sjesti.Sve je bilo krcato osim mjesta gdje je sjedio debeljuškasti dječak koji je u ruci držao žabca.

,,Uuuf!Jel ovdje slobodno?", upitala je Hermione odgurujući vrata.

Dječak ih je pogledao:,,Da jeste!Samo uđite!"

,,Bok, ja sam Hermione Granger, a ovo je moja prijateljica Lily."

,,Drago mi je!Ja sam Neville Longbottoma,a ovo je moj žabac Trevor!", predstavio se i pokazao žabca.

Hermione je ostavila kofer iznad sebe, pa je to isto uradila i Lily

,,Inače, što voliš raditi Neville?", upitala je Lily.

,,Pa ja nisam naročito talentiran niučemu!Prestani Trevore!", odgovorio je.

,,Dobar vam dan!Želite li nešto kupiti?", Zdepasta žena sa kolicima punim slatkiša im se obratila i otvorila vrata.

,,Evo ja ću kupiti...", Lily nije niti dovršila rečenicu, a Trevor je iskočio iz Neville ovih ruku.

Oni su krenuli za njim, ali je žabac bio brži.

,,Ajdemo nas dvije pretražiti ovaj dio, a ti Neville onaj tamo!", pametovala je Hermione.

Pretražile su sve odjeljke i došle do odjeljka gdje su sjedila dva dječaka. Jedan sa crnom raščupanom kosom i izrazito velikim okruglih naočala, a drugi sa plameno crvenom kosom i pjegicama.

,,Je li netko vidio žabca? ", rekla je Hermione otvarajući vrata, ,,Dječak po imenu Neville je izgubio jednog takvog!Čarobiraš?Ajde da vidim!"

Dječak je izgovori neke glupave riječi pokušavajući požutiti svoga štakora, ali nije uspjeo.

,,To nije prava magija, zar ne?", rekla je vadeći štapić i približavajući se crnokosom dječaku, ,,Ja radim samo lagane!Evo na primjer, Okilus reparo!"
Popravila mu je slijepljene naočare, a onda se iznenadila, ,,Hiljadu mu cvrčaka!Ti si Harry Potter!Ja sam Hermione Granger!A ti si?"

,,Ron Wesley!", rekao je crvenokosi.

,,Drago mi je!Lily!Pridruži se!", rekla je Grangerica.

,,Zdravo!", rekla je Lily stidljivo.

,,Ovo je Lily!Inače je stvarno stidljiva!", predstavila ju je Hermione.

,,Imaš....isto ime kao moja majka!", rekao je Harry.

,,Nadam se da je to divna žena!Da li te je ona dovela ovamo?", nasmiješila se Lily.

,,Ona je......mrtva!", Harryju se krenule suze na oči.

,,Joj!Veoma mi je žao!Nisam te mislila rastužiti!", izvinula se Lily.

,,Ti...ovaj.....si lijepa!Da!", zastidio se Ron.

,,Hvala!"

,,Mislim da nemamo mnogo vremena za brbljanje!Idemo Lily!A vi se brzo obucite jer uskoro stižemo u Hogsmade pa odatle idemo za školu, pa....idemo!Joj da!Imaš neku prljavštinu na nosu točno tu!", rekla je i pokazala je Ronu mjesto gdje se isprljao.On se namrštio.

Vratile su se do Nevillea.On je sjedio prekriženih ruku.

,,Neville, pročešljali smo svaki dio vlak i ništa!", Hermione je namiještala kosu.

,,Žao nam je!", doda Lily, čisto zbog pristojnosti.

,,Nema veze.", reče Neville potišteno.

Nakon nekoliko minute ćutenja vlak je huknuo još jače nego inače.

,,Došli smo u Hogsmade!Ajmo Lily, Neville!'', rekla je Hermione i spustila kofer sa police.

,,Ajde!", reče i Lily.

,,Prvi razred za mnom moliću!", čuo se hrapavi muški glas sa vana.

Lily i Hermione izađoše iz vlaka i ugledaše ogromnog čovjeka i u visini i širini!Imao je gustu, kovrdžavu bradu i kosu!

,,Hagride!", razveselio se Harry i potrčao mu u susret.

,,O Harry!Kak' mi je drago jerbo si došo na Hogwarts!I što te ja vodim!", nasmiješio se Hagrid.

,,On ga poznaje?", šapnu Lily Hermione-i.

,,Čini se!", odgovori Hermione, ,,Ali mi djeluje pristojno!"

,,Dobro večer!", Lily pozdravi Hagrida izlazeći iz voza.

,,Dobra večer i tebi!Jel ono biješe Lily?"

,,Jeste!Kako to znate!"

,,Pa reko mi je Harry!Nadam se da si ga upoznala!Imaš ime isto kao njegova majka!Aaah!Prelijepa Lily!", uzdisao je

Lily je produžila.Čamcem su prešli preko rijeke i došli pred divni 'zamak'.To je bio Hogwarts.

Stara žena sa šiljastim šeširom ih je sačekala na stepeništu u hodniku i govorila:,,Dobro došli draga djeci!Kao što znate, pozvani ste u Hogwarts da pogađate sve čarobnjačke predmete sedam godina.Najprije ćemo vas razvrstati po domovima.Imamo Gryffindore, Slytherine, Rawenclawe i Hufflepuffe.Sada ulazite u veliku dvoranu i...."

,,Trevore!", Neville je iskočio iz reda i došao do vještice da uzme žabca.Protom je progutao knedlu.

,,Ajde uđite!", pozva ih gospođa.

Dvorana je bila stvarno velika, ogromna.Imala je pet stolova.Četiri za domove, a jedan za nastavnike postavljen na čelu dvorane.

Stari čovjek dugačke, sijede glave i brade, te polumjesečastih naočala poče da objašnjava pravila škole.Kada je završio vratio se na svoju mjesto te je vještica počela prozivati imena.

Hermione i Lily su se nešto došaptavale te je gospođa prozvala prvu Hermionu.

Hermiona je punila i u sebi govorila:,,Opusti se!Sve je uredu!"

Sjela je, gospođa profesorica joj je stavila šešir na glavu, a on se nešto prokontavao:,,Hmmmm.......Neka bude.....Griffindor!"

Hermiona je poskočila sa stolice i sa osmijehom od uha do uha sjela za Griffindorski stol.

,,Lily Glinda Hariss!", prozvala je.

Lily se ukipila na nekoliko sekundi te polako krenula prema stolici.

Šešir je rekao:,,Eh ova nam je prava dobrica!Da vidim......Dobra i poštena....Ovaj....Ima radne navike.....Uporna i voli biljke!Eh evo nam cvijetne Huffelpuffke!"

Bila je iz nekog razloga sretna, a i tužna.Sretna što je ušla u dobar dom, a tužna što nije sa Hermionom.

Harryja i Rona je šešir stavio u Gradiffindor, a plavokosog, blijedog dječaka u Slytherin.

Razvrstavanje je završilo, pa je bila gozbam, a nakon gozbee svi su otišli na spavanje.

Poneka riječ od autora:

Ako vam se sviđa ova priča votajte ili komentarišite što god želite.

Dodajte je u knjižnicu i sačekajte sljedeći dio.

Goodbye!



Lily Hariss and Philosoper's stoneWhere stories live. Discover now